Thursday, November 25, 2010

Zaman Gila Korea *Makin Menjadi-jadi*

T.O.P

T.O.P

T.O.P

T.O.P

T.O.P

T.O.P

T.O.P & Dae Sung

Ehh sesat !
  Ok ini terpaling TOP bagi aku lah. Takleh lawan T.O.P Big Bang nih.
Jangan sape-sape terminat eyh! Aku je boleh. ;)

T.O.P

T.O.P

Okay dah sudah. Selesai 1 entry. Hehe. Kira jadi laa kan? Ter-update jugak blog aku ni. ;)




p.s ;
habis lah dok nak kena pujuk 'TOP'
sah-sah ada yang merajok nanti.
ampunnnnn ;)

5 comments:

nur hidayah isa said...

kite tak minat korea. nape tah. member2 semua dok gila2kan korea ni. hehehe. tapi ada la jugak 1 2 lagu yang tau. hee

Si Gadis Semasa said...

alahai , TOP cinta hatiku juga !!
:D

sayang said...

sy pun x berapa minat korea. tp suka tgk video shinee love apa tah. yg atas kerusi tu. selalu tgk kt phone kakak sy.

belum terbukak hati utk menggilai korea lagi. hehe. local <3

miss.HazieyLa said...

owh..sy minat org korea..damn cuttie!..like tunang i..hahha

saadah saadun said...

haha.kalo aku jd bf kau, mau nanges seminggu sebab jeles. ngeh3, nasib baik kau dah letak pix dia siap2 nak pujuk. haha