Sunday, August 1, 2010

Weekend di Kebun Buah

Salam. Hallu semua :)

Hujung minggu kali ni, tukar tempat hangout pulak. Kami ke Felda Bukit Besar, Kulai. Rumah arwah nenek Yana. Tujuan? Ape lagi, kait buah lahh. Buah rambutan dan pulasan je yang tinggal. Manggis dah habis. Sedih.
Pokok rambutan betul-betul depan rumah. Merah-merah-merah-SEDAPPP!
Penuh plastik dengan rambutan. Pulasan 1 plastik lagi.
Ibu kerengga bersama anak-anak kerengga
Kali pertama makan pulasan and tengok pokok pulasan. Kali pertama makan rambutan petik dari pokok terus masuk mulut. Haha. Saya tiada kampung yang betul-betul kampung, dan saya tiada kebun pokok buah-buahan. Rumah saya ada ulam-ulaman sahaja. So tak heran lah kalau saya jakun sebentar.

p.s :
muka saya tiada sebab saya cameragirl
:D
Hehe.
Bai! ♥


No comments: