Wednesday, June 23, 2010

Saiz S itu besaQQQ !


Nahhh gambar besaQQQ, sebesar jersey ini.
Demam WorldCup bebeyh! *padahal tak tengok pun WC ! *

Pakai datang kerja, tapi takpa bukan ada orang nampak pun sebab pakai jaket diluar. Umi pelik pakai baju besar-besar, selalu pakai baju sendat jer. Nak buat camno Umi, Izhar yang bagi ni. Terima jelah. Free tuu. Lagipun kan sejuk pakai baju ni, angin masuk celah kutiak. HAHA.


Ciau bebehh :)

20 comments:

fiq said...

mcm kenal je tmpt pengambaran ni... erm...

bellar0ssa said...

huhu. baik2 angkat tgn tu..nampak tiak t..weee

SheY PuLL said...

jgn angkat tanga tingi2..berbau..:P

Anonymous said...

patut nampak gemuk tadik

Hazirah al-Barakbah said...

fiq : tempat kita menghadap Allah :)

bellar0ssa : takpe, pakai inner lengan panjang lagi woo. takkan nmpk punye :)

epul : deodorent lah oi. wangi senantiasa

anon : yorlah tu. haha

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Salam Hazirah... thanks singgah blog I td and leave comment. Oh baju yg u pakai tu? Still look sweet je I tengok even u kata besar. Kalau kecik sgt karang susah nk nafas plak.

Hazirah al-Barakbah said...

Miss Mirror a.k.a Sam :

hehe. selalu pakai yg kecik sket lah kan, ni bahu baju pun melebeh. tapi best jugak kadang2 pakai oversized ni. nmpk comel. haha :)

White Girl said...

0kay je mane ade besaQQQ ! :)

Hazirah al-Barakbah said...

White Girl :

ilusi optik hehe

Anonymous said...

tdog pun pakai baju tu jugak ka.....cayalah

Hazirah al-Barakbah said...

Anonymous

tidoq pakai sarong guni

SheY PuLL said...

haah la baeu aku pasan..klu aku pun pelik akn..sejak bile ko tau pakai baju longar2 niew..hehehe

uMi KaLtHuM said...

wah size s ke nih..haishhhh beso beno nih..wahh beshnyer dpt jersey~

fara said...

nak baju bole ? hehe

zyLa said...

incik abg syg bagi,harus kena pakai wlpun besar.kang majok.ehheee

Fitrihadi.com said...

kalau tak mau bagi kat saya je..saya anytime anywhere anyhow je boleh pakai hahaha

Hazirah Barakbah said...

SheY PuLL :

kau tulis mcm budak tadika ayat kau tunggang langgang lah weh! haha.
orang bagi pakai sajalahh

Hazirah Barakbah said...

uMi KaLtHuM :

yes. S utk lelaki, XL utk wanita hoho

Hazirah Barakbah said...

zyLa :

sesungguhnyaaa haha

Hazirah Barakbah said...

Fitrihadi.com :

haha mana leh. org bagi ni, sayang kalau tak pakai n bagi kat org lain.