Sunday, June 13, 2010

Reunion : Convent Girls Batch 2004

Salam. Hai.
This story should be publish last 2 weeks, but i let this post in my draft without typing anything. Hehh. So lazy meee. Nahh, so many girls rite? Well i am a Convent girl's, which only cheekyyyy girlssss school there. Trust me! Trademark for Convent Girls is GEDIK! Ehh jangan percaya tau, i tipu jer :) See semua like an angel kan kan?
Ini muka biasa selalu ada dalam blog n facebook aku. Tanpa mereka siapalah aku ini. Haha.
PR student super gedik, engineering student yang sangat coooool, dental nurse yang garang, future teacher bersuara lantang.
Nak masuk kelas modelling lah sebab aku sangat tak reti nak posing arghhhhh!! MENYAMPAH!
Bakal PR kita ni mampu menampung berat badan aku. Sanggup meriba aku demi kasih sayang yang tiada tandingannyaaa. PR kite berbadan empuk sangat enakkkk sekali OKAY DAH CUKUP SUDAH AKU DAH MULA MEREPEK. 

Bai!

4 comments:

ainasuhana said...

best kan jumpe kawan2 lame..
hehehe

Sufi Asri said...

ramainya aweks disana.. ahaks.. =P

Hazirah Barakbah said...

@ku d! sin!e ;

seronok. ni byk yg belum kawen. tunggu dh kawen ada anak nnt mst lg syokkk.

Hazirah Barakbah said...

Roronoa Zoro :

haha nak 1? pilih3! haha