Thursday, April 15, 2010

Memories

Balik cuti semester nanti nak pergi cuci banyak3 gambar yang menggamit kenangan silam antara aku bersama rakan2 sahabat karib sanak saudara kekasih hati untuk di-dekorasikan di dinding kamar tidur seperti gambar2 dibawah. sangat mendamaikan. love it lahh! *_*

6 comments:

nabihah zulhemay said...

wah. chantiknyeeee kolaj tuh. tapi x rosak dinding ke nnt?

fareezyusoff said...

menarik! hehe

Hazirah al-Barakbah said...

nabihah zulhemay ;

agak mcm rosak kot. kena buat guna kepakaran lah agaknya :)

Hazirah al-Barakbah said...

fareezyusoff ;

sangat!! teruja aku tgk :D

nuRuLain_zAiNi said...

huhu..boleh je klw x rsak kan dining..paste gambar2 tu atas smthing..pas tu baru letak kat dndng

Hazirah al-Barakbah said...

nuRuLain_zAiNi ;

kira kita jadikan mcm fram lah kan gantung kat dinding? :)