Tuesday, March 16, 2010

18sx Keywords

salam. hai. lama btol entry ni dlm draft. konon nk type, bila dh tekan edit post, terbiar jer, pastu harini baru terasa nk buat. nak cerita pasal keywords search. okay kelakar okay.
tak sangka pulak ramai dr nega2 lain yang baca blog aku. kalau Russian tu agak2 macam Azyana jer, kan yana kan? kalau Australia, Intan Farvin? hehh yang laen2 tak tau lah, sape eh? komen lah eh nk tau sape yang dari US, Norway, NZ, UK, Egypt n Indonesia smua tu. mari lah berkenalan eh eh :)
okay gambar-gambar bawah ni adalah lebih kepada 18sx ok. terlampau btol lah. dah jadi macam blog lucah tetttt* jom kita saksikan aksi-aksi terlampau hehh.






gambar tetek : kau nak tengok tetek buat hape? nak cari model untuk dibuat implant ke? maap lah blog aku tak sediakan gambar tetek. sila search betol2 laen kali okay :)


awek utk tidur semalam Skudai : okay aku tau lah aku banyak mention pasal skudai kan, tapi aku tak tawarkan perkhidmatan jual awek untuk kau buat tidur semalam. ape dah meroyan ker? ape kata kau g kawen jer kan lagi senang. ops. takde calon? ohh padan lah. baru aku paham nape timbul keywords search cam gini hehh :)


redtube.com : ni sangat aku pelik. aku try jugak search semula kat google, takde pulak keluar link blog aku. camne eh ade?
tulang besi blog, blog tulang besi, urat dawai tulang besi : haaa yang ini selalu sangat3 ade. hehe. cepat ngaku sape yang googled keywords nih? terasa okay. sebab geng2 kat skolah selalu gelarkan aku urat dawai tulang besi!

ezordaq : yang ini pulak company jual part2 kereta. website zordaq. klik jer kat situ okay :) sempat g promote kan
.................................................................................................................................
sangat suka tengok keywords yang termasuk ke blog aku. kelakar-kelakar kot kan. search lah lagi, masok blog aku. blog Hazirah al-Barakbah dah jadik macam blog aksi terlampau sajork. 


ok adios! :)

12 comments:

Ken Wooi said...

when you blog about such topics, you're bond to receive such traffic =)

Md Nasir said...

salam..
dah mcm kaunter pertanyaan plak ya..haha..macam2lah diaorang nie..

IyouweBlog.com said...

ya, i hav those keywords too...too bad =(

Aku Eyan said...

hahaha! gile lawak.. mcm ar kt kpla otak dorg nie hahaha!

Hazirah Barakbah said...

kenwooi ; yea. so that can found some weird keywords. hehh :)

Hazirah Barakbah said...

md nasir ;

tu lah pasal..tu yg tolong jawabkan tu haha

Hazirah Barakbah said...

IyouweBlog.com ;

too bad kan? but then it so funny lah :)

Hazirah Barakbah said...

EyanMeyz ;

tau takpe. nk tunggu lg lah ayat ape yg akan kua lg :)

Zarpeno said...

hebar benor blog mu ni.haha

Iz said...

kalau nak masuk blog i, sila taip gambarajah otak ya. hehehehe

Hazirah Barakbah said...

zarep ;

sangat. blog hanya utk tatapan 18++++

Hazirah Barakbah said...

iz ;

haha buat lah ayat menarik lg. tp klakau ah gambarajah otak. mst budak skolah nk cr buat keja skolah skali kua blog angah!