Saturday, January 2, 2010

Gudbye 22, Hello 23! :)


hai all. entry baru di tahun baru.
mlm tahun baru tiada yg menarik.Johor tak amek utk cuti tahun baru.
so mlm terakhir 2009, makan2 bersama rakan2 seperjuangan di kedai roti nan yg sgt sodap!
borak2 mkn3 pastu balek. tu jer.
kan dh cakap takde yg menarek hoho. BOSAN*


........................................................................................................................
ape azam tahun baru? entah ler. dh lama aku tak membina azam pabila tibanya tahun baru.
org laen smgt jer cerita azam masing2. aku ade tapi tanak lah cerita. org tua2 ckp kalo ape yg kita azam tu jgn heboh2kan, takot tak mnjadi nnt. hehe. tahun 2010 aku akan berumur 23. tak lama jer lg, TAKE NOTE U ALL, 29 JANUARY ni okeh :) *siap bold n large lg tu nk market btol kau ni pah*

ok lah ciau !



HAPPY NEW YEAR
Happy 2010 
Gudbye 22, Hello 23! :)

3 comments:

saadah saadun said...

napa kita dekat2 tarikh lahir..
mungkin kita ada jodoh..
nanti aku merisik ko k?
agaga..

p/s: aku 21 jan.. sila amik perhatian.. hahahahaha

Hazirah Barakbah said...

wah januari jugak.bestnya :)
ok2 aku tgu risikan ko tu.

AJ said...

Happy Sweet 23...dah layak kahwin ni..

Eyriqazz