Thursday, October 8, 2009

| Ummi..Ummi..Ummi.. |

8 October 1961 - 8 October 2009
Selamat Ulang Tahun yang ke 48.
Sharifah Ainon Al-hadi

umi i muda bergaya lagi oh.
i dh 22, dia 48.
tp org ckp mcm kakak n adik?
aku nmpk tua ke umi nmpk muda?
ehehh... :B

baju aku baju dia jugak.
tudung aku dia nk pakai jugak.
kasut aku smua dia mlaram jugak.
tp i tak kesah sbb smua2 pun beli guna duit umi gk kan.

umi i love u so much.
tanpa umi tiada la akak kat dunia ni.(ayat standard ahh nih!)
thanx so much for all that u have done to all of us.
even umi agak kedekut tp akak tau kedekut2 umi tu ada sbbnya.hehe.

umi sgt garang tp at the same tym manja.
umi sangat cantik!
tp akak tak ikut muka umi, terlebih gen waled pulak.
tp takpe yg penting prangai akak mmg sjibik cam umi :)

umi..
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me




3 comments:

DakLengai said...

umi...umi...
engkaulah ratu hatiku..~
hik3...

Fatt Chin Choy said...

seiras
sama2 cantik

ChePah said...

daklengai ; hehe..maseh nyanyi2 lg tu..

fatt ; seiras? haha..kenyataannye laen seh