Monday, October 5, 2009

. Keperluan Atau Keinginan? .


dh byk baju tp ni la namanye perempuan.
pantang ada duit lebih mula la nk beli itu la ini laa.


tgh si fazura pakai tantekk oh.
ke sbb die yg cantek?

patut ke beli?
ke tak patut?
beli ke tak?
beli ke tak beli?

10 comments:

::LiYa:: said...

beli jgn x beli!!!

Noorlaila Mohamed Nor said...

beli laa~
my fren dah beli
kat tmpt yg sama
sgt cantek
tingin gak nak beli tapi dah ada cardigan hitam

me_yana said...

perghh..smart siuttt baju neyhhh...bape hinggit wehh bape hinggit??heheee~~ =p

sarah-al-idrus said...

cantik,nakkkk.....
asyik pakai cardigan kaler kelabu aku tu sampai berbulu..hehe

ChePah said...

liya ; whoaa..merangsang berbelanja hihi

laila ; siyes cantik kan? kaen die ok ke?

yana ; sila laa nengok kat blog tu haa..

sarah ; aku pun nakkkkk....haa sudah tiba masanya bertukar pada cardi baru..ayuhh!

rohanimohamednoor said...

bufday aku xlama g..saja nk abaq

Fatt Chin Choy said...

patutttttttt
sokong sesangat nih

mr and mrs sapic said...

bli je...ang 2 kurus...lawa ble pakai...huhu

Noorlaila Mohamed Nor said...

ok laa
sedap kain dia
eh ntah2 dah beli?
huhu

ChePah said...

roni ; aku paham hajat ang..klik la kat website tu..pastu sila buat pembayaran melalui m2u ok..

fatt chin choy ; whoa penyokong terhebat nih..yaa mmg harus beli

mrs sapic ; ahaha..lawa eh? ok la gitu..takut kang pakai lagsung tak nmpk figure dh hehe

laila ; i dh beli la u hihi *_*