Wednesday, August 5, 2009

#134 Jam Pun Boleh Pening Ke?

today my clas started at 8am n finished at 10am.
subjek biomechanics material.
ape kejadahnye nama pun udah gempar?
yg penting lec itu sgt cool ohh!
i sukaa okeh.kamu?

eyp eyp.
nak tanye neh.
jam digital korng mcm tak betol tak td pg?
ke jam aku jer yg ngongngong aa?
sbb kan td kan after clas aku trus balek pastu trus g cafe.
ngah berjalan kuceng aku usha2 hp tersyg.
jam kat hp menunjukkan pukul 9.09am.
padahal jam swatch di pergelangan yg kecek ni jarumnya di angka 10.09.
mgapakah tiba2 jam hp ngokngok?

takpelah aku pun tuka la balek bg sama ngan jam di tgn.
sampey bilik on lappy.
jam di lappy pun lewat 1jam!
aik.dh pelik nih.
tanpa pk pjg aku tuka la bg btol2.

den aku pun on9 on9 on9 tgk jam kat lappy dh kol2.00!
so pantas p toilet nk amek wuduk bagai.
balek bilik bukak loker amek telekung dh nk pakai nih hati tergerak nk tgk jam swatch ku.
aik baru kol1.10.eh eh men aci lut lat ta li latt pulek ngan aku jam jam nih.

pastu aku nengok plak hp 1lg,tgk lappy rumate mane tau mata aku tak betul kan.
upenye baru kol1.10 daa.
mana azan lg!

tp nape jam digital berubah n lewat 1jam ah td pg?
korang2 jadik tak?
ke jadik kat aku jer nih?
ish adakah aku dh jd mcm Hiro Heroes tuh boleh balek ke masa2 tertentu?

sila lah cakap anda pun jd mcm aku.
jgn biarkan aku diselubungi misteri ohh! tsk.

12 comments:

rohanimohamednoor said...

hazy..belikan aku jam tangan..

izhar.izaidin said...

saye pun nak jam tgn baru..

[z@ck] said...

dia suruh mintak tukar jam baru la tu..
hehehehe

s.y.a.r.q said...

hah..che pa... jam hp saya pon tadi mase tengah hari tengok lambat dlm 15 minit... padahal selama nie kan, same jek ngn jam tangan saya..

Ntah lah... Ke sebab bateri enpon dah kong??kene tukar bateri baru kuttttt..... heheheheh

ChePah said...

roni : awat jam osak kaaaa??

izhar : jam awk dh mahai oh..nk bg baru tak setanding ahh..

zack : masalahnye jam kat hp n laptop yg berubah..apakah yg sepatutnye ditukar?

syarq : ish takkan 1mesia batri kong kong? mustahil lah sbb lappy sy pun jam tak btol padahal bkn gune batt pun..hmp.aneh.

izhar.izaidin said...

kejadian ni misteri btol laa..kene tubuhkan pasukan siasatan diraja ni

mr KA said...

dr rafiq.. sangat cool + lawak.... lectr paling best yg aku jumpe kat utm ni....

ChePah said...

izhar : tolong siasattt!!!

mr KA : oh ek? n sgt cumeylll!!!

rohanimohamednoor said...

zi..mkn kek hiro..leh kembali ke dolu2

++...piCaSa-mE...++ said...

waa..pelik btul kejadian yg jd..huhu

rohanimohamednoor said...

no to shoppng no to vacation?????are u crazy????

ChePah said...

roni : aku tak mkn pun dh bole kmbali ke 1jam sblmnya..camna tuu??

y? cannot meh?? hehe

picasa : waa tadak ka sapa2 yg len jd..takkan aku sorg? mmg sgt pelik dh ni