Thursday, August 6, 2009

#135 Ekonomi Bikin ChePah Migrain Ohhh!

ohh org laen posa hang suka suka jaa makan noh?
biadap! pemalaih! ish trokkk budak nih!
oke oke ampun la.
aku dh niat pun nk posa harini tau.
tp aku sgt lapar!
plus tadak stock mknn pun dlm bilik aku nih.

roti gardenia vanila RM0.60 nih pun ehsan rumate tau!
sedih btol idup aku nih ohh.

setel ja mandi siap2 bagai ngapngapngap dolu la kan.
roti n coffeemix.
cukup utk alas pwot dipagi hari sampai jam1pm.
slalu tym lunch hamba Allah sorg ni kol11 oh.
awai kan?kenapa awai?
sbb takmau tayang muka masa org ngah ramai kat cafe.
tak suka ohh sbb aku akan rasa mcm aku bjln ke-bogel-an okehokeh!


hari kames mmg hari plg mncabar sem nih.
sbb sgt full lah clas starting from 10am-4pm.
adolah gap 1jam tp siyes penat tak terkata.
dan semestinya aku akan migrain yg amat sgt bila tiba ja class econ.
aku akan mgrain n bdn2 aku akan lenguh yg teramat sgt!
n aku akan duduk tak diam memandangkan bdn aku yg serba tak kena.
dah 3minggu jd gini.abes econ sure migrain.

hikhik sape tau nape boleh migrain?




see see seeeee!
dh terlentok2 ohh malas mau pegi clas ptg.
not good not good!
u musti rajin2 tau sbb u kan tanak kalah di tgn Denden tuh.
i pasti menang lah Denden! (^^,)

7 comments:

rohanimohamednoor said...

aku asa bejaya gila klu xtetidoq dlm cls isnin ptg..

ChePah said...

haha ang takpa tdoq pun lec tak nmpk spec gelap oohhh

rohanimohamednoor said...

plus aku pakai mask..hahaha

rohanimohamednoor said...

macik..bajet ka la?

[z@ck] said...

kawan aku pernah migrain ..teruk gila..takut aku tgok..smpai thap hentuk pala kat meja..punya x tahan..

ChePah said...

roni : pakai mask? uthm tak katop ka?? bajet sket la..

zack : haa aku kalo mgrain sblh bdn jd tak betoi ohh..pnah mgrain smpai p kinik n inject ubt tahan saket..

rohanimohamednoor said...

x..