Tuesday, July 28, 2009

#128 Kenangan Muda Mudi Remaja

terkenang terkenang terkenang.
byk sgt kenangan smasa di UTMKL.
dr benda baek ke benda tak baek.
smua tersemat baek jer dlm ingatan aku.
hahh mcm hebat sgt otak aku simpan smua kenangan kan kan?
apa yg ada di UTMKL n takde di UTM SKUDAI?
mst lah org akan ckp-

'alah nama pun kl mst ah best.mall byk2 pastu dkt2 ngan campus plak tu.bkn cam skudai tempat jin bertandang'

oh aku takkan compare keadaan luar UTM.
aku nk cerita mengenai UTM itu snirik.
UTM KL best sbb-

1. kelas, psz, koperasi smua dekat2.ada masa terluang mst jejak psz.
2. cafe pun dkt2,byk2 so boleh jer pilih yg mana satu pilihan kalbu.
3. smua cos blaja dlm 1 tmpt yg sama.boleh kenal rakan2 dr cos laen cthnye bdk awam,bdk comp,bdk ukur tanah,bdk meki.
4. student smua masuk dr kelayakan SPM,setaraf.
5. after klass if ada gap boleh lepak2 dkt dataran ilmu,borakborakborak.

ohh sgt byk sampai aku dh taktau nk listkan lg dah.
empat budak comel hahaha.
org ckp kami geng power rangers.
at 1st ber-lima.pastu sorg dipecat tinggallah 4.
dr sem1 sampai sem6.
kemana jer bersama n plg nakal dlm klas aku rasa.
aku syg mereka ohh!
si baju biru yg aku pernah marah.
ohh aku terlambat mohon ampun atas kesalahan aku.
al-fatihah buat arwah Mu'adz.

DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRIK PERHUBUNGAN
(DDP 12)
sentiasa dlm kenangan ohhh!
tsk. rindu gilaaaaa!

skrg aku tak dpt apa yg aku dpt masa di DIPLOMA dulu.
siyes shitt diploma sgt best banding ngan kehidupan di degree nih.

so how now? hehe..
to all my dip frens..
i miss u guys so much.

8 comments:

Adi Wahab said...

Baju biru tu ke yg nama muadz??
die meniggal kenape??

Smoga Allah merahmati die

ChePah said...

yep..saket paru berair..

[z@ck] said...

al-fatihah..
kawan sendiri meninggal rasa lain kan..
huhu

ChePah said...

huu mmg laen maaa....

rohanimohamednoor said...

aku doakan ang pjn umoq..

ChePah said...

thnx sayang!

FloppyZone said...

che pah !

huhu..

ur the best!

maken letop la huhu..

feel free try tgk my blog..

http://www.fitflop4u.blogspot.com/

ChePah said...

floppyzone : haa hee ape yg best? ape yg letop? mee kari letop ker hihi..ok nnt i usha2 ohh