Saturday, July 11, 2009

#112 Dia-Aku-Dia hmp..

oh aku gumbira suka suki riang ria strawberry yaww!
cayam aku dtg menjemput ku di utm skudai-
bawak aku yg kesunyian kebosanan kesorangan di sekudei ni kuaq jalanjalan.
ni bikin chepah makin syg rona roni makaroni ni muahmuahchupchup euww~
tak lupa si roni mukerjii bwk ex-rumate si tiqah tiktop bkn ex-boipren okeh.
ex-boipren harus di-lupakan tadak makna nk igt2 bagai terhegeh2 nk blk yaww!hik =]

oh mau nengok transformer tp tiktop dh nengok dh pulak.
hukk aku dgn rela hati tgk la public enemies.
johnny depp seyy blakon ugh.
he's soo romantic lah dlm ganas2 pun.
tp cam plek ah die blakon watak cam gitu.
cam tak bape nk seswai yaww!
tp ape2 pun cita ni aku bg 3stengah bintang lah.
seganas2 sejahat2 senakal2 lelaki,kalo dh ade pompuan yg dia syg,smua akan brubah.
ehh yeke?betol kee?entah ler yop!

tgk tuh ramei org lah bratur pjg gilos ohh~
sempat snap2 pic g tym bratur2.
nape ramei sgt?tgk ice aged3 kot ek.
alah donlod dh la cite tuh sebuk2 plak tgk kt wyg ugh.

budak 2ekoq ni aku taktau la men mendalah apa.
kembaq kaa?ntah kami tak dpt detect.mayb sama thn tp tarikh lahir len2 kot.
subur mama papa diorg ;)
tgk tuh isk konpius aku ape menda dok ketuk2 katpo2 jari pastu bukak2 jari.
lama seyy aku usha bdk 2ekoq ni.
roni bg cdgn soh snap lalu pantas kuakan hp kramat aku ni pappp!~

bismillahirrahmannirrahim~
sbb roni cayamku aku tgu kedatangan-mu membawa mu bersantap nasi ayam penyet.
hoh muka puaih roni n tiktop.
haiseyyy.punya la nk sgt ayam penyet smpai tak bg aku mkn tanpa dia disisiku.
haihh la roni murkerjii seb bek adik pd rani murkerjii.
kalo dak harapan aku nk tgu tahap kempunan aku nih haa.

nway tenkiu cayamcayam.
hiburkan hati aku yg lama kesunyian neh
hoi hoi yahoii apakah sunyi2 ish tak seswai taww yaww!
aku owez hepi n takde ah nk feelingfeeling touchingtouching ni okeh!
i love myself soo soo much!hihi =]

listening to That's When I Love You : Aslyn
.Heres my promise made tonight.
.You can count "on" me for life.
.Thats when i love you.
.When nothing you do can change my mind.
.The more I learn, The more I love.
.The more my heart cant get enough.
.Thats when I love you, no matter what.

~end~


8 comments:

izhar.izaidin said...

tqah bwat muke comel plak tym baca doa..hehehe..nak gak ayam penyet!

ChePah said...

haha tiqah owez comel jer..
nk dtg la sekudei =)

rohanimohamednoor said...

zi da mcm duta aym penyek

ChePah said...

agak ah..hampa la buat aku gini..haha..nmpk muka aku nmpk ayam penyet kaa???

pah syerah said...

uwahh bila la aku dapat merasa nasi ayam penyet kesukaan ampa neh~

ChePah said...

mai skudai ah kalo nk rasa yg kaw punya hahahaha =)

rohanimohamednoor said...

haah..len kali nk sambai lbey boleh x?

ChePah said...

boleh la mek..ang nk 1mangkok pun takpa..hahaha