Saturday, July 11, 2009

#111 Full Tank Berapa Tokey?

Assalam’alaikum.

Kom apa kombat

bat apa batmen

men apa mentol

tol apa tolak

lak apa laksa

sa apa sayang

yang apa yangyok

yok apa yok yok orr ajer laa~

hai hai~

Sapa trasa nak maen sepsepsep bumbumbum bila baca lirik atas tuh?

Yaa saya! Lama sey tak maen ntah pape tuh kan.

Sejaksejak diri meningkat dewasa.

Ada pernah my suwit lil kazen ajak maen tp siyesly rasa tak mencabar lsg!wek!

Mcm mana la dolu kala bole gila ngan permainan nih n mane dtgnye lirik2 tu smua.

Bijak btol sapa yg reka.Sampai jd ikutan kan.

1st week lecture pun udah dpt assignment seyy.

mcm tough jer sem ni haiyaaa.
takpa hazirah u can do it wohoo.

bersama-sama angkatan kaum kerabat kolej 9 diploma utmkl.
sbyk tambah tolak darab bahagi campoq buang mau takmau ada la 9bijik moto vroomvroooom~
saja nek moto padahal keta byk ja ada.
tmpt pyh parking better merempit oh.sng.sep masa.sep bajet.
kalo nek keta smua borong tak hingat perot tuh kecek jaa.
.
.
.
nih ha PASAR MALAM.
taktau nama tmpt pasar mlm tu.
tp still kat skudai dpn masjid.
sapa2 tau nama tmpt tu tlg kabokan pada eden lah iyer dak.

ramei org tak mcm dlm gambo nih.
ni ihsan google nih ha.
hikhikhik =)

senarai bahan pelahap yg di-beli
.rangka ayam.
.kteow + mi grg.
.kopok lekor.
.yong tau fu*nana belanja rm23 MAHAI!*.
.jagung rebus.
.jagung bakar.
.ns kerabu.
.mboktan.
.dll.

senarai ahli korban perut
.sharifah.
.lyana.
.nana.
.pipah.
.nisak.
.bie.
.ain.

adegan ber-santap-santap-an tiada diambil memandang-kan seluruh kaum kerabat sgt tidak senonoh.
oleh yg demikian curiga andai kaum lelaki mahu memetik lalu tidak jd pula.
apakah chepah melalut.~

perut kenyang.tp hati?
hmp. something wrong sumtym. ;(

15 comments:

adLedash said...

awat ni...cita mai kat aku...tu la..aku nak bagi biskot kasih mensayang nak obat ati tamau..kan da x sedap ati...hang rindu aku la tu..aku taw..xpa..aku dh terharu daa...tima kaseyhhh!!! (gaya david arumugam!)

cacingpanas said...

ha rangka ayam yang terbaik dari ladang.... ahahahaha

^ MocHa_IcE ^ said...

ape cetla pah..mkn byk mane pun x gemok xpe2...
erm ko asal nie pah?
x sedaphati2...ko mkn hati ko sekali ek?

ChePah said...

rina : hati aku masak kurang rasa la beb haih..hehe aku takmau susahkan ang la weyt haiyoo tp kalo nk bg gak tadak hal =))

ChePah said...

cacing panas : mcm tak terbaik jer..hahaha..tp tepung buat grg rangka itu sgt pedas nyummy~

ChePah said...

epush : haha ni la bdn terbaek anugerah ilahi..org len mkn mkn mkn paihtu muncet..aku tuhan bg mkn mkn mkn mkn maintain dr dolu sampai skrg alhamdulillahhhh...

hati aku tak cukup masak =]

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

haha tempat fav aku gak tu, siap beli durian betkilo2 lagi!!

ChePah said...

ritz : mak ai doyan sodap tuh harum 1 kolej! hahahah

cacingpanas said...

ko salah beli la tu... ada satu kedai yang rangka ayam dia sedap....

RobinHood said...

Perut Dah Kenyang...
Sepatutnya Mesti La HAti Pun Senang....
Hurm......

ChePah said...

cacingpanas : kedai mana 1? haish nk kena rasa jugek nih!

ChePah said...

robinhood : hurm =) tak jugak kan..kdg2 dh knyang buat kita pk mcm2 jugak..

izhar.izaidin said...

ragka dinasour pun sdap gk..kat pasar mlm indera mahkota ade jual rangka keta..hehehe..awat ati?kurang belaian ke?

ChePah said...

woh sminggu tak abeh mkn la gitu! alahai jauh tu mau pegi hihi..kurang belaian?hati lehh dibelai ke?

izhar.izaidin said...

boleh..nk saye try ke?
hihi :p