Thursday, July 9, 2009

#110 ChePah Hazy, Tilam, Bantal & Denden Tak Dpt Dipisahkan~

status terbaru di facebook bikin kontroversi yaww!
silasila tgk bawah ni apa aku tulis n feedback dr org2 itu~

DENDEN? hmp.
ada taktau nk teka apa.
ada kata puting yg budak kecek slalu guna tuh.
ada yg mcm tahu2 jer.siap jengjengjeng gitu.
ada kata aku dh branak.ha ni plg tokleh blah dush!

oi igt aku tdoq isap puting susu ka??????
haisyoooo~

apa sbnrnya denden tu ha?
ish hampa smua nih sebuk betoi hal aku ishk.
sedap sgt ka nama denden tu?
korang bajet2 ape denden tu?
hadei bukan puting okeh!
no no nehi nanndeyyyy!

denden adalah ni haa bawah ni.

sian tau aku tinggal dia dalam stor selama 2bulan!
so skrg aku tdoq mst aku pelok dia ketatketat eraterat rapatrapat ugh i like awww~

ok dh terjawab apakah itu denden wahai rakan2?
tp cane aku dpt nama denden tu?
ok denden tu aku dpt dr si ehem2 aku tu la.
tau dak ehem2 apa?
haisyooo izaidin tu laa..

izaiDIN = DENDEN

aku jer tau yg boleh panggil denden!
taktau ah pasni ada plak org nk panggey kan.
hih ok terjawab udah yaww~

apekah yaww yaww aku nih tbe2 ter-hiphop bagai.
ok bye!~ =]

10 comments:

pah syerah said...

denden dondon doin doin!!! haha...
denden ang tu denden ang bg ka?

p/s: 1.jgn marah aku sebut denden
2. paham dak soklan aku
sekian..

ChePah said...

ish soalan apa tu? hahaha..
tak kira oh jgn sebut denden! hih..
tadak marah la..lek sudeyyy~

^ MocHa_IcE ^ said...

hahah 2 lah sape soh buh name pelik2..hahaha
pehmeyombong ko ek pah...x singgah blog aku ppun..:(

ChePah said...

blog ko ade post baru ke? mcm takde je..
sape jer buat post baru aku akan mlawat tau..cpt ah g wat yg baru huhu..

oih tu nama sgt unik okayh!

pah syerah said...

zizi ni xpaham plak..
denden katak comeymomey ang tu izhaq bg ka =P

ChePah said...

haha..dak..izhaq plak izhar la weh buruknya nama jd izhaq!
hahahahaha...dia sep waduh2 statement tokleh blah..

ni aku p bli ngan nini kat ayaq itam =)

izhar.izaidin said...

ye..saye sep

ChePah said...

alaa denden jgm marah =)

rohanimohamednoor said...

patot mcm kenai..haha..lawatan smbel blajo...

ChePah said...

aku ja lawatan bersunggohsunggoh..hat len ish ish ish gelenggeleng kapla laa