Wednesday, June 24, 2009

#84 :: Lemak Tepu ::

.Ais Batu Campoq Special (ABC).
.Tauhu Bakaq.
.Double Cheese Burger McD.
.Nasi Ayam Penyek.
.Alien & Say Cheese from Big Apple.
.Burberry Cheese Cake.
.Cendol Pulut.
.Kerang Bakaq.


haa silalah melelehkan ayaq liuq masing masing selagi yg termampu!
aku dh lama mleleh nih.
ugh. aku nak makan!
nk makan menda laen dr nasik!
ohh pelizz aku bosan mkn nasik dh nih.
taktau pasaipa mngapa kenapa!!!

napsu makan aku menjadi2.
meronta ronta hati eh perot aku ni ha.
nk kan menda2 yg kat atas nih!

pastu ada pulak puan bunga letak chistat kat belog gojes dia.
waduhhh! menambahkan lagik sengsara napsu batiniah aku nih.

ok stop.sok jugak aku nk beli smua!
hahahahahahaha (=
nmpk sgt tahap kebuloq tak tertahan dh..

sabaq dan tlg insap wahai sharifah nur hazirah! (o_O)*

14 comments:

Zarpeno said...

mkn byk,tak besaq pon?

ChePah said...

ada rahsia men-slim-kan badan..
haha.mkn mst banyak..
hidup kan utk makan =]

rohanimohamednoor said...

aym penyek plg waa xthn..nakkkkk!!!!

ChePah said...

naa naa nehi nehi taabley!

[z@ck] said...

ya ampun...
double cheese burger ad lemak tepu ka..
faberet tuh..
huhhu

ChePah said...

zack :

tidak perasankah kamu bahaya mknn2 yg dinyatakan smuanya berlemak tgi tepu bagai..
tp i still like! hahahah

pah syerah said...

uwahhh! slurrrppp! nyummy!!!

pah syerah said...

mkan kena la banyak jgn control2 btoi dak hazy hehehe. ABC ang plg aku xtahan wey dah la batuk uhuk3! nasi ayam penyek xpnah rasa lagik!

ChePah said...

haa..hang nk ns ayam penyek yg kaw kena p skudai..tmpt len ada gk la aku rasa tp taktau la sdap btoi ka dak..kena jawa buat br sodap umph! nyumm!!!
soh ah waled ang buat!!!

pah syerah said...

waled aku nak masak kt umah? isk3 xmungkin!

ChePah said...

soh masak kat restoran..buat niaga ayam penyek kt aloq staq weh! idea bernas!!

rohanimohamednoor said...

haa..btoi2..pehtu meh aku juai sabon jhazy juai sanitizer..sure laku..leh juai tisu dgn ubt resdong sekali

ChePah said...

ella juai ubt resdung la..min tisu..intan kita soh juai apa aa? hahaha..hang mepek sungguh roro!

rohanimohamednoor said...

intan soh juai tudung..kot2 ada yg mkn smpai pluh(stok ang)kot dah xslesa pkai tudung sdia ada..
btw tan dok bc x blog ni?