Monday, May 11, 2009

sambungan...

ok..pastu kan..nizwan stop kt tepi putra abdullah hukum..
satu hal nk kena nek jejantas pulak!
beg aku nalaa punya berat..
seb bek jugak ada hero nk tlg bawak..
tp agak sian gk la..
haha..tp biaq p kat dia..
sapa soh bg aku ssh hati??
dr abdullah hukum nk ke kl sentral kira dlm 2stesen la..
n we only ave another 10more mins!!
ya allah..tym tu tuhan saja yg tahu jantung aku grak camna..
smpai ja kl sntral tepat2 pukul 8!!!!
n alhamdulillah syukur tuhan dgr doa aku..
PERKHIDMATAN KTM ANTARABANDAR, SENANDUNG LANGKAWI DIJADUALKAN BERLEPAS PADA JAM 830 MALAM..
sgat sgt sgt lega yg teramat2 sgt..
dpt gk aku balek nek tren kn..
dlm tren plak satu dua tiga hal lagik..
dua2 org kebuloq lapaq!
tak sempat nk mkn..
adooyaii hoi hoi..
sandwich dlm tren rm4! mineral rm2!
nak tanak mmg kena bli gk la..
pwot dh siap konsert heavy metal gik..
pas dh agak kenyang..tido ah..
aku diatas..dia dibawah..
sbbnya aku ringan n dia berat!
tido tido tido
borak borak borak
makan makan makan
kol8 smpai di alor setaq kedah..
smpai akhirnya!!!!!

No comments: