Tuesday, April 26, 2011

Heaven Of Desires is Temporarily Closed

Mesti ada antara korang yang cuba try test masuk website ni akan jadi macam dekat bawah kan. Dah seminggu lebih dah macam ni. Ingatkan sekejap je diorang nak buat maintenance.


Rupa-rupanya! Jeng jee jengg! Nahh baca apa admin(s) Heaven Of Desires tulis dekat FB Page diorang.


Yeahh! Yang aku paham sekarang ini adalah, Mediafire dah delete semuaaaaaa!!! (OMG) link dalam Heaven Of Desires. Aku sedih oh! Sebab dekat sini je lah tiap hari aku masuk nak download cerita Korea. Sekarang lebih seminggu website ni closed, aku rasa bosan gilaaa. Sebab tak boleh nak update cerita apa yang baru diupload dan perlu didownload. Over tak aku? (Lantak!)


I wish you guys (HOD Teams) all the best! I am waiting for the surprise from you guysss!! Wish it will be a good news! Caiyokk! Ajaa Fighting!! ;)


No comments: