Tuesday, September 14, 2010

Kisah Raya Pertama Part 1

Salam. Hai.

Kembali berblogging. Rumah pun dah tenang. Duit raya pun banyak dapat. Jumpa semua sedara mara, rakan taulan. Ohh! Raya kali ni banyak kejutan. Kejutan apa? Tunggu dulu, kita layan gambar di hari raya pertama.

Kahwin nanti jangan lupa kat Umi naa. SobSobSob :'(

Alololoo Umi ni sedih pulak anak dara dia ni dah nak kahwin. Eh! Ops! Kahwin? Bukan lah, nanti-nanti lambat lagi. Tapi masa salam cium pagi raya tu, Umi cakap camtu lah. Kalau kahwin nanti jangan lupa kat Umi Waled. Hehe, comel kan Waled. Gelak tengok Umi touching! ^_^

Ini family saya.


Ini di Jitra. Itu Farid Kamil, adik-adik dia, dan juga sepupu-sepupu saya
Kenapa ada Farid Kamil? Dia adalah sepupu kepada Umi, merangkap pakcik aku lah kan. haruslah ada gambar bersama artis. :)

Ini di Perlis. Dee Jangan Ketawa. Kenal?
Dee Jangan Ketawa ni pun sepupu Umi jugak. Tapi belah ayah Umi. Farid Kamil belah mak Umi. Get it dear? Ami Dee pandai masak. Sedap giler kott. Tahun lepas masak Nasi Bawang, tahun ni masak Nasi Dal pulak. Pastu ada nasi impit dengan kuah sate. Sedapppp gilerrr!


Korang nak tahu pasal kejutan hari raya pertama? Tunggu next entry. Klue? Risik-merisik. Haha :D

5 comments:

shima said...

wah kem slm kat farid kamil ye.:)

fiq said...

iskh lambat tul. cepat la skit...

mr and mrs sapic said...

wat saspen lak kak pah nie..hehehe

Hazirah Barakbah said...

shima ; haha insyaallah :D

fiq ; sabaq ahhhhh

yanz ; kekeke :D haruslahh

hudhud said...

hah cakap kat farid kamil, i cakap kat dia, i love u !! haha