Saturday, July 3, 2010

Radit & Jani : Brutally Romantic

Aku sayang kamu, bodoh !
I miss you lah, bodoh !
Kamu bahagia sama aku? Aku bahagia.
Kamu harus percaya suatu hari nanti aku bisa bikin kamu bahagia. Aku percaya.

Hey, pernah tengok cerita Radit dan Jani? Aku baru tengok. Best! Nampak brutal habes cerita ni, tapi perhh, sampai part sedih tu memang sedih lah. Ini sinopsis Radit dan Jani.

Radit dan Jani ni adalah pasangan kekasih. Berkahwin tetapi mendapat tentangan keluarga Jani. Jani adalah anak orang kaya. Radit pulak orang miskin, gangster, tiada pekerjaan tetap dan menghisap ganja. Mereka hidup susah. Namun, kekuatan cinta mereka membuat semua kepahitan hidup tidak terasa.

Pada suatu hari, Jani mendapati dirinya hamil. Mereka pun terbangunkan oleh kenyataan, bahawa hidup mereka harus berubah. Radit berusaha keras untuk mendapatkan penghasilan tetap dan berhenti menggunakan ganja, supaya dia dapat membahagiakan Jani dan memberi masa depan kepada anak mereka.

Jani sangat cantik. Fahrani namanya, model dia ni, badan pun malatop gitu. Cerita ni dah lama, tahun 2008. Tapi aku baru tahu wujudnya cerita ni, tu sebab baru tengok. Terlambat sikit kan. Radit dan Jani memang best, awal-awal cerita mereka sangat brutal, cara hidup yang ganas. Bila dapat tahu Jani hamil, terus hidup mereka agak kucar-kacir.
Google Search

Kalau nak tengok cerita ni, boleh ke Youtube, search Radit dan Jani. CLICK HERE! Aku pun tengok kat Youtube je. Cerita ni berjaya buat aku menangis. Aww!~




Lagu cerita ni pun best.
Peterpan - Semua Tentang Kita

Sekadar berkongsi.
Bai!

2 comments:

annadzirah said...

woi.
baru tau gak ni !!.
ade link nak dload x??.
hahaha.
cam best.
tenx!.

Hazirah Barakbah said...

annadzirah :

ko g tgk kat youtube. search RADIT DAN JANI. nanti akan ada part 1 smpai part12. ko ada IDM or downloadhelper, boleh je nk donlod dr youtube tu.