Tuesday, July 27, 2010

PMS : Jangan Banyak Cakap

Tips to survive from PMS.


Aku dalam mood PMS.

Tiap bulan pasti hadapi perasaan yang sangat pelik. Tak tahu lah orang lain macam aku ke tak. Sebab lain orang lain caranya. Aku tak pernah senggugut. Tapi aku akan sangat cepat marah. Nasib lah siapa yang bertuah rasa lah penangan PMS aku ni. Nak rasa? Cuba lah sekarang. Pasti terkena. HAHA.
Sampai rasa macam nak bunuh orang. Boleh?

Gila! Memang gila. Sekarang aku rasa macam nak marahhhhh je. Hati panas. Syaiton keliling badan aku ni ha. Syuhh kau! Ehh, PMS bukan gangguan syaitonirrajim kan? Ni semua adalah hormon dan emosi kan? Kan?

Okay kena tenangkan diri. Fuh! Fuh! Tanak marah-marah orang. Kena cuba kawal diri hinggalah period tiba. Sebab setibanya period, hati jadi tenanggggggg sangat.
 
Gilaaa empat puluh kali ganda!
Durhh!
Bai! :grrr

5 comments:

ken said...

haha.. cute picture of the girl strangling the dino! =P

Fendy said...

Pre Matured Syndr0m..huhu..
normal bg girl..hehe

Hazirah Barakbah said...

ken ; haha. very cute and hardcoreee!

fendy ; normal, mmg pun. tapi seksa woo

Bro Framestone said...

ada gak kaitan dengan syaitan...

coz time tue horman n emosi xstabil.. lagi mudah syaitan nk mendekati...

pe2 pun jangan sampai ade binatang yang tidak bersalah menjadi mangsa ek...

xpasal2 ade yg pupus nnt

Hazirah Barakbah said...

Bro Framestone ;

hahaaaa. paling ganas pun cekik bantal lah kot hahaha :D