Friday, July 9, 2010

Bundle Dua Ringgit ( RM 2 ) Gunung Keriang, Kedah

Semalam sampai jugak hajat aku nak pergi bundle tu selepas terbaca review dekat TubeLawak malam sebelumnya. Roger-roger member, ajak pergi sama-sama. Ye la kan segan lah takkan nak pergi sorang-sorang. Bundle ni selalunya tempat beli-belah kaum lelaki.

Kali pertama lalu je, aku pun bukannya peminat bundle pun. Tapi bila dengar RM2 untuk semua pakaian disitu, aku macam terasa berminat nak menjengah.
Bundle Gunung Keriang
Masuk dalam ni kena bukak kasut. Dan yang kita pijak-pijak tu adalah pakaian-pakaian yang memang rosak lah. Dijadikan tapak untuk kawasan itu. Pakaian dekat sini semuanya adalah datang dari Jepun. Sekali datang 1 lori. Kalau pakaian yang dilonggok, harganya adalah RM1 sahaja. Murah kan?

Yang tak syoknya bundle ni, kita kena bijak memilih. Bukan semua baju cantik-cantik. Kadang-kadang yang cantik tu lah ada yang terkoyak bagai. So kena bijak memilih lah.

Dress ni cun okey! RM2 baii. Rembat aje lah kann. Buat pakai dengan cardigan. Punya lah banyak aku try baju, sampai naik miang satu badan. Balik je rumah, mandi and rendam baju-baju yang aku beli. Total aku beli semalam, RM7 untuk 4 pakaian.

p.s : 
Harini mengemas beg sebab esok dah nak balik Skudai.
Lepas tu kan aku hangen sebab baju terlampau banyak sampai terlebih-lebih beg dah.
Salah siapa? Salah sendiri lah jugak asyek shoppinggggg jer.
Gaaaaaa :D

Nak membasuh kereta pulak. Kerata haruslah suci bersih untuk perjalanan jauh esok hari.
Daaa!

10 comments:

fyka said...

wauuuu nak p jugak la nnt cari..

EyanMeyz said...

gla murah!!!!!!!!!! brbaloi2!!!!!!

SYAkiRA said...

haritu p jgk sini. tp smpai2 hujan lebat. T_T tak boleh nak memilih baju

annadzirah said...

murahnyee..
tapi memang susah nak cari yg cantik.
HAHAHA.


=====================================
ENTRY BARU ; Aku Terjumpa Duit RM100!

[z@ck] said...

bundle RM 2?
gilo..murah

Hazirah Barakbah said...

fyka : haaa silakan. hehe

EyanMeyz : haha agak berbaloi lahh jugak.

SYAkiRA : mesti bocor ehh? takpa nnt p lagi :)

Hazirah Barakbah said...

annadzirah : normal lah tu. harga pun murahh kan.

[z@ck] : aku pun terkejut dengar. selalunya rm5 lahh standard bundle2 ni

wawan said...

semalam kami p bundle RM3 untuk 2 beg plastik penuh! gila murahhhh

Hazirah Barakbah said...

wawan :

katna tu??

wawan said...

kat penang lah tapi =P
tanah liat nama bundle tu RMY BUNDLE