Sunday, July 25, 2010

3 bulan !


Daisypath Anniversary tickers

Cukup-cukup 3 bulan tak bersua-muka. Ohoiii.
Gila lah macam ni!
Rindu yang amat sangat!!
Lama-lama tak jumpa ada jaa laa yang tak kena sana sini.
Nak sembang apa pun dah tadak modal.
Gila oi gilaa!
Sedih! Sob! Sob!
Entry stress.
Okay.
Bai!

11 comments:

~~Sue eLLa~~ said...

hye dear..i`m from geng blogger..so datang sini...n singgah..hehehe..long distance relationship??bf u dekat mana dear??apa2 share lar sama2 yerh

singgah kat blog i...byeee

Hazirah Barakbah said...

~~Sue eLLa~~

thnx jengah blog i ye :)
bf i kat kuantan, i kat skudai, study sini, rumah kat kedah. hehe.

Fitrihadi.com said...

sabar je la..memang itu hakikat cinta jarak jauh...kena byk sabar n berkorban..


- - -
Ada Apa Dengan Cinta Jarak Jauh?

SYAKIRA said...

nak sembang pn dah tadak modal? haha paham2. pernah alami situasi mcm tu gak bila bejauhan. :))

fiq said...

weyh, kita serupa la. ak pn nk gila jgk ni.

Fendy said...

sbar2..rmai yg gni gop,,huhu
ad hkmah dsblik smua nie..
=)

Hazirah Barakbah said...

Fitrihadi.com ;

yerrr semestinyaa :D

SYAKIRA :

kenaa jumpa jugak kan, plg lama pun 2 bulan lebih jer, haha lebih2 penat tahan rinduuuu :(

fiq ;

mr s ang dok mana?

Fendy ;

:D thanx

Anonymous said...

hehe..sian nye

Hazirah Barakbah said...

anon ; ya lahh

Sharinginfoz said...

lama jugak 3 bulan tu

Hazirah Barakbah said...

Sharinginfoz ;

lama gilaaaaaaa !! :(