Saturday, May 15, 2010

Hantu Tepung Gomak

Untuk tatapan para pembaca, muka aku setelah dicelup tepung. ehh ditempek Bedak Sejuk.
Bedak sejuk banyak kebaikan tau. tapi aku bukan guna selalu pun. kalau kat rumah jer aku pakai. kat kolej nk pakai, nak jalan dari toilet ke bilik, mau pengsan orang yang bertembung dengan aku. mesti igt aku Hantu Tepung!
haaaaa nasib baik mata aku tak merah. buat kalau pakai lens merah? haihhh seram aih!

sebab utama semalam aku pakai bedak sejuk ni adalah kerana muka aku sunburn. merah menyala pipi den ni haa. bangun pagi muka terasa tegang, syok! macam salin kulit :)

update from tempat kijooo. sabtuday pun kena kijooo. kijooo menatap facebook sebab takde kijooo nak dibuat sebenarnya. datang sebab nk thumb in thumb out, kalau takyah thumb, mmg harapan lah nak datang *sigh*

4 comments:

Sufi Asri said...

uh~ xpandai tempek bedak.. tebal.. hehehe

hans said...

itu dian P.Ramlee ker?
ekekekeke

Hazirah Barakbah said...

Roronoa Zoro ;

bedak sejuk memang kena tempek2 camtu. baru tegang muka bila dah basuh nnt :)

Hazirah Barakbah said...

hans ;

ha'aaaa eh? hebat lah ang ni. aku tak cam pun. takot sebenarnya nk tilik sungguh2. tak pasai jadik macam video entry before ni plak :D