Thursday, April 22, 2010

Pensel Dalam Kemaluan Mangsa Rogol


KUALA LUMPUR: Seorang pelajar perempuan Tingkatan Dua sebuah sekolah di Rawang yang dirogol rakan sekelasnya dalam bilik darjah, minggu lalu, bukan saja disahkan sudah mengandung sebulan, malah sebatang pensel sepanjang empat sentimeter turut ditemui dalam kemaluannya.

Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan, berkata berdasarkan hasil laporan pemeriksaan hospital yang diterima semalam, polis percaya mangsa sudah lama dijadikan bahan pemuas nafsu beberapa pelajar serta didera sewaktu diperkosa“

 
Kes ini disiasat secara menyeluruh kerana mangsa yang tinggal di sebuah rumah kebajikan di Rawang, bukan saja dirogol ketika waktu persekolahan, malah didera,” katanya kepada pemberita di sini. Dalam kejadian kira-kira jam 3.35 petang, 13 April lalu, pelajar itu yang bersendirian dalam kelas, dikatakan dirogol seorang rakan sekelasnya manakala beberapa lagi pelajar lelaki mengepung mangsa bagi mengelak insiden itu disedari pelajar lain termasuk guru. 

Mangsa hanya memberitahu mengenai kejadian itu kepada seorang kakitangan di rumah kebajikan berkenaan, Ahad lalu sebelum membuat laporan di Balai Polis Rawang pada hari sama.

Rosly berkata, sebaik menerima laporan itu, mangsa dibawa ke Hospital Selayang untuk pemeriksaan, manakala suspek ditahan di sekolahnya pada keesokannya.

“Siasatan awal mendapati mangsa sudah banyak kali dirogol suspek sejak beberapa bulan lalu. Kita percaya mangsa turut diperkosa lebih daripada seorang pelajar.
“Namun, mangsa takut untuk membuat laporan kerana dipercayai diugut suspek yang akan bertindak lebih teruk sekiranya perkara itu didedahkan,” katanya.

Beliau berkata, polis akan mengambil keterangan beberapa pelajar yang dipercayai bersubahat dalam kejadian itu.

Katanya, mangsa yang ditempatkan di hospital, kini mengalami trauma teruk dan hanya berdiam diri.
 

Oleh Nor Fazlina Abdul Rahim 
BERITA HARIAN 
...........................................................................................................................

Budak, kau terpengaruh dengan iklan pensil ni kaa haa? haishh ada aku lempang kau kalau aku jumpak kau! WTF!!! Teruk sungguh budak2 zaman sekarang. betol3 dah advance. baru Tingkatan 2 kot! Masyaallah. apa nak jadi lah dengan generasi muda ni semua. sayang seribu kali sayang.

p/s ; sekolah perempuan selama 11 tahun. masuk PLKN & UTM baru sekelas dengan lelaki.

20 comments:

Hazzy Ishak said...

kejamnye

Mr Kamikaze said...

nila budak remaja zaman sekarang..kurang didikan agama...kejam..

CikMelur said...

Astaghfirullah..

teruk betul la budak2 sekarang.. terdedah ngan perkara bukan-bukan..camnila jadinya..=.=

CikMelur said...

Astaghfirullah

apa nak jadi la ngan budak2 skarang.
perkara yang tak elok jugak teringin nak dibuat. risau betul la generasi muda nih..

syahirah alyahya said...

astaghfirullah al azim.. nauzubillah..

aiDieNa said...

Aku sangat risau.. aku ada 3 org anak dara... huhuhu... semoga mereka dipelihara sepanjang masa... amin~

adLedash said...

perghh..gbr x blebla..hahah! gile ah berita ni...ni bru cmni...ade lagi berita lagi dasat yang x masuk berita. pasni design perisai siap kunci bg x kene rogol. hoho~ ada ka?

Chaoi said...

kat mane ad jual pengorek pensil camtu?lucah betol r...

rohanimohamednoor said...

astaghfirullah al azim.. nauzubillah..

gilaaa ah dak2 laa ni..

nabihah zulhemay said...

masyaAllah. dasyat gile dak2 nih. haish. tak buleh bepikir ke. dah 14 thn kot.

Hazirah al-Barakbah said...

Hazzy Ishak ;

sangat terok lah. takde bimbingan dah budak2 ni

Hazirah al-Barakbah said...

Mr Kamikaze ;

tak tahu lah sape yang perlu dipersalahkan.

Hazirah al-Barakbah said...

CikMelur ;

apa akan jadi bila mereka dah besar smua kan. huru hara agaknya dunia ni.

Hazirah al-Barakbah said...

syahirah alyahya ;

tak terkata apa dah.

Hazirah al-Barakbah said...

aiDieNa ;

insyaallah mudah2an terpelihara lah mereka :)

Hazirah al-Barakbah said...

adLedash ;

aku search pencil. tup2 kuaq gk mendalah tu, berkaitan kott! terus letak lah apa lagik. haa apa kata ang p cipta.

Hazirah al-Barakbah said...

Chaoi ;

tak tau lah kat mana yg juai. tak hingin aku lahhh

Hazirah al-Barakbah said...

rohanimohamednoor ;

gila. mmg gilaa

Hazirah al-Barakbah said...

nabihah zulhemay ;

terlebih berpikir, tu yg terlebih hebat sgt

fareezyusoff said...

haha sangat kena dengan iklan pensil tu!! haha i like!! haha