Monday, March 29, 2010

Cerita Tentang Saya

+ slim, badan memang ala2 supermodel lah (mmg kena penampo nih perasan nk pengsan!), cuma 1 jer, posing tak reti, kayu & bukan photogenik.ohh sedih! :|
+ berat tak pernah lebih 47kg, selalu kalo timbang mesti 45kg sajork. sebab lepas makan jer mesti berak! hehe :)
+ anak sulung, cucu sulung belah umi & belah waled. so i dilahirkan sebagai kakak, sebagai pemimpin. mungkinkah suatu hari nanti akan jadi bos? insyaallah doa2kan lah mudah2an menjadi.
+ bukan otak bisness. payah nak kelentong bab2 harga keuntungan ke. mmg failed! tapi kalau bab nak tawar2 barang, i maybe boleh laa :)
+ tinggi 165cm. kira tinggi kot bagi perempuan? dulu masa skolah, aku antara yang paling kecik, pendek. lepas jer baligh, tetiba macam galah panjang. pastu bila pakai heels jd sangat gayat plak tgk org laen rendah dari aku, boleh gitu?
+ nama sharifah, tapi kenapa muka macam cina? sebabnya my waled punya mother adalah anak cina yang dibela oleh orang melayu. itu pasal la muka wa macam orang cina lor.
+ saya cantik sebab tu ada orang bagi Beautiful Blogger Award kat saya. (sila lah tampau mmg habeh perasan sudah!)



thanx adik comey sebab bagi award ni ;)

4 comments:

bf hazirah said...

Tajuk post seperti tajuk blog saya!sila lawati www.ceritatentangsaya.wordpress.com dan tinggalkan blog busuk ini!haha ;)

Hazirah Barakbah said...

hamboi2 nk curik pembaca org pulak eh.

nabilpotter said...

sapa adik comey tu?huhuh

Hazirah Barakbah said...

nabil ;

nk tau adik comey tu sapa kena lah klik3 link 'adik comey' tu hehe ;)