Friday, January 29, 2010

Dah 23 Tahun Dah...


29 January 1987, lahirlah aku.hehe
tgk lah buyut dh perut umi bwk aku.
sure kuat usik3 perut umi.
tak menahan sey gaya waled :) aip tak bek ngutuk waled snirik. hensem n santek tuu beb!keta pun oldskul gilerr ahh....
dh tu kua lah aku. umi ckp aku kuat ngamok, kuat nanges, kuat mlalak. pastu masa cukur rambut umi g cukur sampai botak, trus rambut cacak3 pastu. n my uncle called me DURIAN. kejam tak? kejam kan? tapi takpe seb baek tak paham g masa tuh haha :) kurusnya umi masa nih. skrg pun kurus jugak.
makin besar makin byk kerenah. ni org2 tua lah cite kan. kalo aku tak dpt pape menda o ape2 lah kan, mst aku akan majok nanges3 mlalak3 sampai konon3 buat tarek, alaa mcm kanceng gigi tu lah. hehe. umi igt saket rupanya2 pas dh g bwk jumpa pakar kanak2, doc tu ckp die ni saja nk carik erhatian. anak sulung kot kan, tetiba dpt adik meroyan ahh org smua layan adik die jer. haha sedih *_*
lagi diorg cerita yg aku suka sgt iklan ubat batuk cap ibu dan anak yg wayang kulit tuh. kalo ade iklan tuh mst dok menari3 sbb kan ade patung wayang kulit mnari3 kan. lg suka iklan susu yg version cina. bajet cina kot dulu kecik2. muka pun cam cina dh. keturunan lohh haha :)

sekarang dh besau pjg. jap jer dh 23. rasa cam baru jer g tadika, baru jer masok skolah rendah, baru jer jejakkan kaki ke skolah menengah, masuk diploma, skrg dgree pulak.
hopefully makin bertambah umur makin matang lah pemikiran aku.
hopefully makin byk lah perkara2 yg dpt aku pelajari utk memantapkan lg diri ni.
hopefully aku dpt mencuba sesuatu perkara yg aku belum pernah cuba lagi sepanjang 22tahun lepas.
hopefully segala impian aku bakal terlaksana pabila menginjak dewasa nih.
hehehe hopefully dpt ramai kawan, ramai pembaca blog nih.
byk nau mngharap. doakan aku sihat selalu. aminn.


thnx to those yg wish. i love u guys as long as u love me too haha :)

4 comments:

[z@ck] said...

happy birthday che pah!
=)

Kapten Luffy said...

hepi besdey
comel2 pic ko masa kecik
dah besar.... hmmm

Kapten Luffy said...

hepi besdey
cumel2 pic ko masa kecik
dah besar... hmmmm

ChePah said...

zack : thnx :)

kapten luffy : ehh fatt ko tukau nama lahh...hehe thnx..
dh besar makin buruk ohh kan :)