Thursday, October 1, 2009

Sayanggg..Please Stop...

the BEST & TOUCHING clip.


Please STOPP! Smoking!

6 comments:

izhar.izaidin said...

ye..on the way laa ni

rohanimohamednoor said...

perghhh........

ChePah said...

izhar ; cepat2 tau!

roni ; aku 1st tym tgk masa tgh mkn gilak mcm nk termuntah!

s.y.a.r.q said...

tuh la.. nak suh pakwe sy pon stop!! takot tengok mulot perempuan tuh...

zikrialias said...

tapi kempen kerajaan pasal berenti merokok ni macam xberjaya la....kalau dah tegar tu xleh nak buat ape dah...bia pun letak gmbr penyakit2 kronik kat kotak tu...tp perokok tegar buat xtau je ngan gmbar2 tu....

ChePah said...

syarq ; mmg menakotkan sgt3!

zikri ; mmg pun..siap smunyik kan lg kotak okok tu masa ngah isap..pyh..kalo dh tegar tu mmg tegar lah..buat laa cane pun..tunggu mati baru nk sedar agaknye...