Monday, September 28, 2009

#177 Syed Fikri Idid's Wedding [ 7 Syawal 1430H ]

sjak raya ni penuh la belog nih ngan gambar2 gumbira sekalian family & friends.
meriah bebenor dh belog nih ohh.

las saturday knuri kazen umi.
syed fikri idid namanya.
knuri berlangsung di sungai petani.

jam 11pg sampai umah pngantin pompuan.
dtg menjemput lah kan.
keta waled bwk pngantin.
dgn itu aku terpaksa diusir dr kereta itu.
ohh demm kena tumpang keta org laen lahh.

suka bebenor hati umi waled takyah berjemur tgh panas sbb diorg bwk pngantin.
kami yg laen dh cair mekup tsk.

masa try test kawad smua.
syok ohh kawen ngan polis ke askar ke.
siap ada istiadat gini lg.
semart okeh!

kawen pakai baju istiadat jer.
very the macho ohh.
takyah ssh2 nk g tempah ke sewa ke kan kan.

| fatin idid | hazirah barakbah | nab'ie idid | bibi aza (taktau al apa tsk) | najwa idid |
n for ur info,kalo ikutkan pangkat,aku lah yg plg muda.
even fatin baru umur 17 kot.
tp die adalah aunty aku iaitu kazen umi.
hoo kena salam cium tgn org yg umur lg muda.
guano tu? hehe bedalll....

anak cucu Hjh. Syarifah Nab'ie idid & Arwah Syed Ahmad Al-hady



last entri aku dari Alor Setar Kedah Darul Aman.mlm ni pulang ke Skudai Johor Darul Tak Aman.doakan perjalanan aku selamat.kalo belog tak terupdate sedekahkan aku dgn al-fatihah.aminnn.

No comments: