Friday, September 18, 2009

#171 Hari Ini & Semalam.

i dh sampai di kampung halaman laa uolss!
mmg lambat dr org laen tp at least dpt gak blk kan.

las nite aku jd drebar.
dh la skuter snirik osak.
terpaksa pinjam moto org.
terpaksa hokeh.
aku tak suka benor pnjam2 hak org nih.
takutt! hehe.
adik aku, haziq, kata aku buwok gilaa npkaia helmet nih.
dh soh sapot helmet ARC takmo plak.choyy!

pg td sedar2 dh 518am.
perhh mmg kelam kabut bgn g mandi siap2 bagai.
sejuk bebenor n toilet sgt sunyi ohhhhhhh!!!!!
setel jer subuh aku pun turun laa bawah.
dh takde org ape g snap picca jap lah.

ni percubaan pertama blk dr jb-png nek flight.
insyaallah kalo umi sapot lg dilaen masa mmg aku takkan tolak lah ehee.

ain matilda menemani aku bersama2 menempuh awan biru utk pulang ke kg halaman.
posa pun muka maken tembam.pelik!

ondway balek dr png-as
2 accident aku nmpk.
sadis bebenor lah.
masa kt png aku dgr radio yg trafic2 tu la kan.
b4 dis tak penah pulak nk amek tau.
td sbb ada sebut gurun.
so aku pun pay attention lebeh sket ohh.
mmg btol3 pjg giler jam mengarah ke selatan.
tp nk g utara pun jam.
sbbnye smua mcm aku kot.
sibuk nk take picca nk masuk dlm belog.
ahahaha.
nampak tu haa..kontenna terbelah 2!
tak tau lah mcmna jd gitu.
tak dpt nk dibayangkan lah.

..................................................................................

bila sampai umah ;
. haziq sibuk tanya itu ini .
. haziq sibuk kacau3 aku .
. haziq asek bantai aku ngan bantal princess aku! .
. naqibah mcm biasa juga.diam .
. naqibah dh makin tinggi .
. naqibah makin cun.lg cun dr aku.tsk .
. waled makin berisi .
.waled makin ensem .
. umi jer tak jumpe lg.sbb die keja ohh .
. umah nampak sgt laen .
. smua dh siap kemas .

. AKU BOLEH RILEK .
ahaha antara perkara yg sonok kalo balek lambat masa nk raya neh :B

ok bye nk p shopping raya ngan adik adik tercomot :x


No comments: