Thursday, September 17, 2009

#169 Alahai Jejaka ku..Kenapa Nih..

ptg td ade clas jap.
1 jam.pastu aku cadang nk g jj tmn u.
nk usha2 baju kot2 ada yg teringin nk pakai melaram smua lah.

pas setel clas terkedek3 lah g ke Jejaka.
skali tokleh start!
argh gelabah bewak tong ceng la aku!
try try try tokleh gk.
apo kono eh jang?
try pulak cara manual.
tendang punya tendang tadak pa pun wey.

Jejaka sayang nape ni yangg?
jgn la buat anje camnih yangg..
dh la anje nk blk kampong nih.
tak sedap hati tinggal ayangg sorg2 menahan saket.tsk.

so aku call 1 of my classmate,chaoi.
skali dia datang angkut si pepejal n mamu.
call sorg datangnye bertiga.
dgn kekuatan tenaga batin erk salah fizikal chaoi akhirnya start gk Jejaka aku.



tanpa lengah masa trus aku bawak Jejaka g bengkel.
huwaa nape la yangg saket yangg..
igtkan bateri kong.
tp abg rock tu ckp tak.
haish.yangg tanak pisah ngan anje ker yangg?
sian laa kat yangg ni kan..huhh


dh abeh badan Jejaka kena bedah.
tibe2 plak signal tak nyala.
ape kena la Jejaka nih.
kena la tukau ntah ape mendalah RM35 ohh.

mslh sebenar tak setel g.
tunggu blk raya nnt anje setelkan ayangg ok?
mahu RM200 terbang nnt huwaaa!~

No comments: