Friday, September 11, 2009

#165 Asal Usul Flip Flop In Da Blog

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Flip Flop In Da Blog

sbb aku suka pakai flipflop. igt nk tuka jd ChePah in Da Blog. ok kee camtuh?

2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://zeezflipflop.blogspot.com

zeez aku dpt dr nama aku. my bestie call me zy,so nk femes sket jdkn lah zeez.flipflop sbb suka flipflop.

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?

apa saja yg buat aku rasa nk tulis.

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

tak la syg kot.sbb baru lg buat blog nih.kalo boleh sampai dh kawen sampai dh ada anak cucu pun hopefully still rajin blog.ecewahh.

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?

blog kak zyla.hmm suka tgk apa yg dia shopping gilaa mmg superb barang2 roxy la guess lah nike adidas lah.mmg takde yg cikai2 smua branded jeee.aku tak mampu nk beli mampu nengok jee.

6)Senaraikan 10 orang yang akan anda TAG.

heee tanak tag org buleh malas lah :B


1 comment:

[z@ck] said...

kalau ko tukar Che Pah in the Blog pn ok pa..hahaha..
che pah 2 bunyi cm kuat pot pet la plak...hihihi..