Tuesday, September 8, 2009

#164 Kenangan Kanak2 Riang

tiba2 nk terkenang aku nih.
tgk la deretan gambar ni.

| 1993 Tadika Children's Corner |
yg kaler2 tu bkn aku buat k.
ni ada mmbr upload kat Facebook.

| 1994 Standard 1 Sultanah Asma |
baru pindah tempat baru.
tgk la apa yg pelik dlm pic ni hihi :B

| 1995 Standard 2 Sultanah Asma |
ada samthing jadik masa aku standard 2 nih.
rahsia plg besar hanya classmate aku dlm gambar nih jer tahu.
patutkah aku bgtau rahsia tu?

| 1996 Standard 3 Sultanah Asma |


tiap tahun aku jd ketua darjah.
hahaha gila jawatan sey aku dulu.
skrg nih?
erhh gilaa sgt malas nk join aktiviti pape.

sape hebat teka la aku yang mana :P


14 comments:

[z@ck] said...

aku x da smpan pn gmbr2 time aku skolah dulu..
huhuhu

izhar.izaidin said...

dey akak!!
mcm mane nak tgk pic ni betol2?
kecik sgt..dah laa nak tekan mouse kanan xleh!!
ape rahsia terbesar?
terkencing dlm sua?
hahaha

ChePah said...

zack ; haha aku simpan jer..kenangan beb!

izhar ; dey tambi!dh boleh right click..garang tol!rhsia adela..awk pun taktau lg kan? ke dh tau?

izhar said...

dey akak!!knape kite darjah 1 pada tahun yg sama??hehehhe

ChePah said...

hey dey dey tambi cikk! podacik la u!

Iz said...

gambar last tu.. kelakar la.. kesian budak yang duduk atas kerusi.. kaki tergantung sebab pendek. hahaha.. nape la cikgu suruh diorang sandar kat kerusi tu..

ChePah said...

iz ; waaa :( angah tu saya la slh sorgnye!!! gedebek skali kena cop kaki pendek adeh!

izhar.izaidin said...

hahaha..kaki pendek!!

ChePah said...

izhar ; suke yee sukee!

rohanimohamednoor said...

dak stokin..ada g?

Iz said...

ahahahahahahahahahahahaha... kaki pendekkkkkk.. kesian.. kesian

ChePah said...

roni ; ntah ilng mana taktau..

iz ; woh ini adik bradik mmg bikin gua fanas..eyy skrg dh pjg lah! sadis bebenor! tsk.

syarifah said...

zi aku baru baca entry ni haha~
ketggalan sket.
weh cikgu kita time tadika sama la yg pakai baju putih tu!
n yg pakai cekak rambut biru chinese tu neo jo ern kan..heheh~

ChePah said...

ceit..ang umoq bapa tadika situ? klas pg ka ptg? awat tak jumpa ang pun hahaha...jo ern yg mana aku pun lupa dah la yangg...