Saturday, August 1, 2009

#130 Siti, Datuk K, Cik Domino's & Adik Cendol.

lamanya pulak tak update belog nih.
bukan g mane2 pun.tiap ari bukak kot2 ada kumen2 ke.
tp takde.nmpk sgt smua org dh bz skrg nih ohh.
lgpun bodband tersyg nih sgt la lmbab mcm siput sedut. tsk.
kalau ikutkan baran ChePah nih mst dh terbang gamaknye usb bodband nih.hui~
mahai tuh beb suke2 hati ko jer nk lempaq2 noo.

sejak dok kat aras 3 kolej9 nih kan.
mcm2 hal dh jadik.
bkn menda angker okeh!
k9 sgt aman damai.takde pun histeria bagai.
kalau ada pun dgr cite tu smua tipu2 blaka lahh!

nk tgk betapa sengal kami kami ini?
..
..
..
..
sape ckp siti n datuk k tak pernah dtg k9?
tgk hanya k9 jer diorg dtg.siap ade bilik khas n bilik tu juz dpn bilik aku jer ohh.
kan kan sgt hebat kan? mmg hebat okeh!
lg menda yg sonok dok searas n se-wing nih sbb dpt mkn menda sodap2!
sbbnye smua sukaa makan.
makanyaa mknn haruslah yg enak enak saja dong.
di atas domino's pizza.
ouh sodap okeh okeh menjilat jariii ohh.
nak lagik nak lagik yana hihi.
aku doakan sape2 yg blanje aku ni murah rezeki pjg umur la yer.
aminnn~

ptg td pekena cendol oh.
kat tmn u.tp siyesly tokleh ah nk calen CENDOL PAK WAHAB.
anda penah dgr nama tuh?
aku taktau la kot ada cendol pak wahab kat tmpt laen.
yg aku tau juz kat setapak jaya jer..
berdekatan dgn kolej kedua UTMKL dulu.
aku jarang bli snirik.org tuu yg belikan.
oh makaseh la berbyk2 yer.haha.
tym tu jer pun nk manje2 sket.oke geli euuw! (^^,)

sape2 yg demam cepat2 pegi kinik oke?
hope smua sehat la.
salam out! (=

2 comments:

izhar.izaidin said...

saye baik ati..sebab tu saye tolong bilkan

ChePah said...

belikan lg ahh boleh? hahah