Monday, July 20, 2009

#121 Ber-Teruna...Ohh Teruna..


sape stuju..
berkawan biar berjuta lalang-
bercinta biar keliling pinggang?
hehe.amacam?
bape ramei yg stuju ngan statement aku nih?

oke aku dulu gitu jugek rasanya.
pasang teruna sana sini.
hoho kata kapel ngan si anu A tp at the same tym kapel ngan si anu-anu laen pulak.
oh kasar-kah aku guna anu?
oh tidak sbb aku dgr lec aku juga ada gune ayat itu. =)
so adakah aku 'PLAYGIRL'?
or aku hanya melalui satu peringkat utk mematangkan diri aku pada ketika itu?
atau aku sedang berusaha utk mencari jodoh yg seswai utk aku?

oh sorry oke..*gaya berlagak sket*
aku tak penah nk mencari teruna ohh.
haha sgt poyos aku ini.
tp yaa..aku tak suka.
biarkan je teruna yg approach dulu.
aku pantang bila aku dgq pompuan tu yg gedik2 nk si anu tu la itu la ini la.
ohh malu okeh! jatuh maruah ohh!

tp tu dulu.
skrg aku dh tak nakal lg.
dh 'dikongkong' sepenuhnya oleh si teruna itu.
n aku juga sudah tiada hati mau flirt sana sini.
ohh betapa teroknya aku rasa aku suatu masa dulu.
haha tp aku rasa smua org mst sama gak la.
pengalaman akan membuatkan sseorg itu sgt matang n byk belajar.

my aunty ada ckp
"u p la cari boys kenyit2 mata sket.ajak kuaq makan.duit u u simpan.biaq dia ja yg sapot u"

n my answer is
"takmau la unty. i dh ada sorg tu. takmau la kuaq2 ngan laki len. kena setia la! apa la unty ni ajaq yg tak patut kat anak sdara camnih hahahaha"

see..unty sniri yg bg nasihat soh flirt! haha.
tp baeknye aku skrg ni.
im not the old chepah hazy!

one of my lec ada ckp laswik dlm klas
"sy ni dulu ramai boifren tym kat u.kejap2 tuka org. tp bila kawen, kawen ngan org laen. mcm mana tu ek =)"

ohh ini mcm kapel kontrak.
bg aku kontrak2 ni takde dh dlm idup aku.
lgpn mmg tak penah ada pun la.
ehh ade2! tym PLKN dulu.
haha sungguh tak matang nya aku duluuu!!!

so now im a good girl.
but still noty tahap mengkarong pasir!
noty mmg takleh ubah.
mmg sejak azali prngai noty wujud dlm diri nih.

ok gudnyte cayam cayam sekalian (^^,)

11 comments:

eyra said...

iera budak baek jugak.
:D

rohanimohamednoor said...

ait..plkn??aiseh..waa tatau pon

ChePah said...

eyra : haa bagus..jgn ikut prangai chepah ;)

roni : sejarah lama hihi =)

[z@ck] said...

hoh..aku pn noty gak dulu..
hahaha..
nak jugak!
tp skang da repent dah..

ChePah said...

zack : aku rs smua mst camtu laa..dh lama2 mst brubah pnye..huhu

JIMMY ASMARA said...

berkawan biar berjuta!

GUA dah follow blog LU..

GUA akan cuba keep in touch dgn blog LU

ChePah said...

beres!

si laut Mati said...

uih.....dasyat2....ni bkn cari pengalaman nieh. nie cari nahas. nnt ada plak geng bekas2 lelaki yg ditinggal che pah.....pergh....takut gilerrrr....(mujur x giler)

ChePah said...

si laut mati : takut? y must be takut? aku tinggal pun demi kebaikan gk..hahaha..so diorg akan dpt cr gadis yg lg baek dr aku..

pah syerah said...

whooohh zizi ada boipren kat plkn!!! patot balik2 berisi heheheh. =p

ChePah said...

syeah : hang tgk aku teruja nk reply kumenkumen ang sampai nama ang aku salah typ..hoho tadak efek okeh bf plkn tuh! makanya mknn kat plkn n aktiviti2 tu bikin aku berisi hoooh