Saturday, July 4, 2009

#106 Hari Sebelum Hari Ter-Akhir Cuti Sem

esok last day cuti sem aku!
hoyeah hoyeahh!
ceh mcm suka padahal hati snirik menderita kurita rita rudaini tiada siapa la yg tahu. isk.
aku tinggalkan baju aku ber-longgok atas tilam yg hempuk itu sementara waktu.
keluar teman hero tersyg beli ntah hape-hape ntah dia beli.
hero=adik lelaki aku.
hero chenta hati jauh-dh lama tak jumpa-rindu oh-haih.ugh.

soya jalan day/sultanah yg hebat di-perkata-kan oleh ayahku alan.
katanya sedap nk mampoih!
ha takpa aku dan p mrasa jgk hiihii.
ayah,mmg betol2 holiauuu oww!~

ondway to tesco mergong haih tesco lg aku nih.
keta saga biru yg membawa aku dan hero-ku berasap la pulak haihhh.
temperature naek ntah apa pasai pun taktau.
so by the tym tgu waled dtg tesco,di-bwh ni adalah hasil-nya.
.
.
.
usha org & chepah mmg tak dpt di-pisahkan hahahaha.

cejid yg perasan akan kewujudan mereka.
anak 2org tp gaya mst mau ada.
dok dlm tesco cahaya matahari rembang agaknya tu pakai cap.
anak kecik bg pakai snow cap sbb dok musim len plak.hikhik =)
see her hsband suapkan nasi to his wife so romantic hokey!

waled awat lap belah kiri?
arrow tunjuk soh p belah kanan tu! =p

hero aku dunia akhirat
love u two much much ;-*

9 comments:

rohanimohamednoor said...

minat sunggoh tesco megong

adLedash said...

aku dh lama x pi tesco...tingin sgt weyh....wuuuuu! bakal merindu hang! ade rzk, duet betambun, ronggeng kat kl naa! mish u! mwah3!

ChePah said...

nini : tesco sng parking,banyak tmpt makan,tp agak serabot di hujung mgu.

arina : haha p la jalan2 buat syarat blk aloq staq..wokey aku p kl insyaallah aku roger ang kalo ada brdekatan ngan uia..haha mwah terserlah bakat lesbo aku ngehehehe~

pah syerah said...

esok aku nak p tesco nak p tgk sket pmpuan gemok yg ang maksodkan ituh haha

[z@ck] said...

selamat kembali ke sekolah..
hahahah..

izhar.izaidin said...

padan muke kene balik skudei!! :p

ChePah said...

waaa sedey hokey!

S!eZaN said...

soya ni kat ngan masjid ek..

ChePah said...

yup yup dpn msjd sultanah =)