Thursday, July 2, 2009

#100 Whoh Dh Seratoih!

entry yg ke-seratus la.
hihi suka nya aku rasa!

tgl 3 hari g nk balek skudai whoh!
no bilik dh tau.
tgkt 2 plak kali ni.
b4 this ground floor.
budak baru amek aleh la.
hee g floor dh seram sikarang wee!

tgk jadual pun dh ada.
agak puas hati tp yg tak puas hati nengok kaler MERAH tu!
LAB weh LAB!
ptg jomaat pulak tuh!
sgt takleh blah!
kalo kelas boleh gak adjust2 hari len mlm ka kan.
ni LAB weh LAB!
takkan boleh tukau!
hmpghhxzzxsd!

barang tak kemas g doh!
tgk muka ceria padahal hati membara2 takmau balek oh!
sila bg semangat utk aku wahai rakan-rakan taulan sahabat hyundai!
sila kuatkan smngat aku utk berkemas uhuk~

14 comments:

rohanimohamednoor said...

weh..update blog xdak pon dlm jadual??

btw nmpk sekema la pulak pic bwh tu

ChePah said...

hoh nk kena ada ka update blog?
aku lupa kat blog aku ngahahaha...

kena skema ya cik rohani..pelajaran bakal bermula tak lama lg..awal2 patut set mind dh kena skema utk menaikkan lg mutu pelajaran..

haa nmpk sgt aku tak skema b4 dis..hang ja skema pulun jumpa mr chiam! hahahaha

++...piCaSa-mE...++ said...

congrats coz dh smpai ke entry yg ke 1oo..hmm dh xlme lg la eh mau blik utm..gud luck 4 the next sem k...(^_^)

ChePah said...

hee picasa thnx..yaa 5hb ni balek..tak lama je g..rs baru ja cuti..haih..

rohanimohamednoor said...

eleh..padahal xsbq nk blk skudai..bli tiket bkn men awai lg

ChePah said...

terpaksa bli awai utk elak dpt bus tadak ekon!

pah syerah said...

penoh pkataan tidoq ja aku nmpak kat jadual ang haha!

ya baguih weh teruskan keskemaan! ;P

ChePah said...

mmg tu la slalunya aku buat kalo tadak klaih..tidoq ja manjang! hhaha..study las minit hadoyaiii

pah syerah said...

tidoq itu sememangnya beshh..
study last minit bawu ingat study awai2 nati lupa abehh haha~

ChePah said...

hah ok kita kena dgq cakap org yg dh abeh dgree..hehe

rohanimohamednoor said...

eleh..zi..ya ya ja tidoq..tiap2 ari stdy woh..

ChePah said...

haha cuba hang mai serang hendap bilik aku nnt tgk apa aku buat..rumate aku ja rajin..aku tbongkang kangkang hahaha

feeza fauzi said...

ekeke..dah balik sambung study yea...mesti liat gile ni..

teringat plak dolu-dolu mase nak bukak sem..sebelum naik bas tu mesti ade rase nak demam laa..sakit perut la..

awk pun mesti ade rase camtu jugak kan..hihi..

ChePah said...

btol btol btol!
sengaja buat2 saket macam2.
kalo skudai tu best mst suka punya la.
tp malanganya aduh! tak syiok..huhu