Saturday, June 20, 2009

#78 :: cucoq jagong cucoq udang ::


sebut betoi2
c u c o q = cuu chalk!
semalam ptg punya neh..sja nk jugak letak kan..
umi dh sedia bahan2 smua.
aku tukang grg je =]
yg penting aku berbakti pd umi gk tau!
tlg grg,bawak bekal bg umi mkn pas blk keja while waiting for my lil sis finished her tuition class.
siap bawak sos lagik tau.
haha n aku kena perli sbb takkan nk mkn ngan sos2 dlm keta.
eh boleh apa kan? baru la sodap!

sedap mmg la sedap kan tgk org yg grg tu laa..
tp waled kata kalo buat juai mmg bangkrup lingkop gulung!
pasaipa?? sbb ada 1 cucoq smpai 2potong udang.
paihtu aku grg smua gemok2.
haa..bilaa gemok2 baru la puaih mkn.
ni cinonii ja mkn pun tak brapa puaih.

hmp. lama tak buat caramel.
ella suka sgt.igt lg 1st tym buat terhanget gula tuh!
haha hanget2 pun kwn2 tersyg aku mkn gk sampai licin!
nnt rajin aku buat la..aku panggey syg2 aku mai mkn oke =]
dolu takpa la dadi maa aku masak lauk,aku buat desert.
la ni aku nk kena masak lauk,desert mmg jauh sekali la nk buat.
malaih plus fenat laa..hikhik..

7 comments:

rohanimohamednoor said...

ni yg i syg u lebey ni..bilakah?

ChePah said...

sabaq oke sabaq! diet sket syg oii!

rohanimohamednoor said...

diet2 sensitip naa..
inilah dia coq kontrovesi..
nantikan caramel sensasai..
sempena ulang thn tv3 yg ke 25..

rohanimohamednoor said...

roro mukerjee..apakah laa..

ChePah said...

cantek nama umpama tuan nya jugak..alamak terpuji!

rohanimohamednoor said...

**blushing**
xpasang mata ijau lg tuh..hehehe

ChePah said...

ergh salah2..bkn nk puji ang..puji akak ang..si rani mukerji tu haa