Sunday, June 7, 2009

#65 :: Selamat Ulang Tahun Sayang ::


hee.tajuk kemaen g sayang sayang ni kan.ade pulak gambar AGONG kita neh.bukan apa hari ini *7Jun* kan hari ke-putera-an agong mesia kan.so letak la.mana tahu kot2 agong ter-usha belog aku neh kan.kita pun kerabat jugak ape!kenal jer permaisuri agong tuh.hehe.perasan mmg smua org kenal pun dh nama pun agong.k stop bebel che pah!

letak pic agong jugak sbb muka baginda agong neh ada org ckp nk mcm muka al-WALED-ku.Datuk Hishamudin pun mcm al-WALED-ku jugak kalo korg nk tahu.haha.ramai org muka smacam al-WALED-ku neh..


haa neh versi GARANGGG! mmg muka camneh buat smua org gerun kcuali anak-anak die la sbbnye adelah RAHSIA!hehe..

haa ni versi hensem oke my al-WALED sgt hensem kalau tak caya nengok la anak pompuan sulung dia neh mmg MACHO habess!
waled sayang..SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE 48!
yer selamat maintain hensem oke sampai ada org ckp akak neh gelpren waled hoho sgt tidak masuk di-akal woo! akak ni anak sulung waled gelpren denden haha.masuk jugak nama kamu denden =]

waled tenkiu jaga akak selama 22thn neh.akak muka mcm waled.anak waled dan semestinya anak umi sbb prangai mcm umi hik3..
waled nnt akak nk keta plak ekk..moto umi dh bagi dh..
pastu akak nk kawen nnt bg la umah sbijik cukup la as a hadiah kawen ngeh3.

ok daa =]

5 comments:

Zarpeno said...

kamu ditag sayang

ChePah said...

hoh apa sayang2 dush!

ChePah said...

hoh apa sayang2 dush!

MOHD OMAR BIN ABDULLAH SUKORDI said...

selamat ulang tahun..waled~

ChePah said...

yeyeyeye..selamat ulang tahun..adiah abg omar? hehe