Thursday, May 28, 2009

#55 :: Warkah Utk Dia ::

keratan harian metro, 29may2009
*abaikan jari berinai tuh!*

salam..
harini convocation day awk kan?
tahniah.grad jgk awk yer.
akak kalo boleh nk sgt tgk awk yg naek atas pentas,terima scroll tu.
bole tgk awk pakai baju cantik hasil tgn umi awk.
mst manik pnuh kan kat baju awk tu.
mst awk cantik je hari ni kan.
mst byk gambar2 ngan kwn2 awk,ngan umi waled awk.
bole tunjuk dkt babah yg awk dh grad.
letak pic besar2 kat umah.
org dtg tgk mst akan rasa bangga je dh grad.

tp awk dh takder.
bkn awk yg naek ats pentas.
tp waled awk yg naek trima scroll tu.
awk tahu umi awk call umi akak pg2 td.
umi awk nangis2.
umi akak pun nangis2 jgk.
awk.skrg akak pulak nangis.
akak rindu awk sgt2.
even kita tak rapat sgt tp kita ada pertalian darah.
mcm mana pun akak tetap syg awk.

babah tak sangka awk dh pergi.
babah tak sangka yg cucu babah akan pergi dulu dr dia.
babah bg awak jubah hitam.
awak pakai babah ckp lawa.

awak mmg lawa.
awak anak mami,akak anak cina.
walau rupa kita laen tp kita tetap spupu.

awak,akak sedekahkan AL-FATIHAH lepas solat maghrib td.
akak nangis2 lepas solat.
moga awak ditempatkan bersama2 org yg solehah.
Aminn..


4 comments:

MOHD OMAR BIN ABDULLAH SUKORDI said...

adeh..saye bace pun mau nges ini

ChePah said...

hehe..jgn nges2.
tak bagus utk kesihatan..

Abdullah Ghani said...

haaa..sharifah rupanya..
sy syed :D:D

anyways, thanx jengok blog sy

ChePah said...

ye sy sharifah yer..
dan sy tahu kamu itu syed..

sesama jugak view blog sy..