Friday, March 6, 2009

#07 :: legaa~ ::

cuti 4 hari!! ooyeahhh!!! =)
suke suke suke!!!
smlm dh lepas smua seksaan hidup..
sgt la bsyukur..hee~
pg td cam biase ade class anatomi..
blaja pasal urinary system..
dh tau nape kalo nk trkencing kite mst tekinja-kinja..
haha..sbbnye dkt urinary bladder kite smua ni ade sensor yg akan anta neuron ke otak..
hee~ malas ah ckp..tak expert g menda ni..
then after class g mrempit ke jj..
brsama2 rumate..jln2, shoping sket2 then mkn tym!
mkn mcd td..ngah syok2 borak tibe2 dtg sorg cina ni ckp ape menda ntah..
mmg tak phm la..den twus die amek fries si rumate..
tekezut aku nengok..jerit ah ape g kan..
tp cina merenk tu bole glak..
mmg dasar merenk!!
si rumate pun bengang tp pastu cool blk ah..
ckp konon sedekah la tue kan..
bagus2..hehe..
pas balek dh setel pape yg ptt..aku tido dr kol2 smpey kol630!!
mcm tak caye tgk jam..
tak pnah aku tdo lama camtu, kire 1st tym la ni kan..
hehe..lega lps dh setel smua kot kan..
tak sabar tgu hari esok..
kenape ngan esok?
nnt2 i cite la you! hehee =D

5 comments:

^ MocHa_IcE ^ said...

eee...Cne maNer laH yg shok kaT roomate ko 2..huhuhuh. fUlaaK...dia dah jadi doKtor lah putak..hbaT2...eleh mcmm lah aKu x taU aper yg akan berlaKu esOk...wekkk =p

Zarpeno said...

apa akan brklaku hari ini

che ; pah said...

hari ini?
jeng3..sabar zarep..
nanti aku cita..
epush gedebush ko diam!!

^ MocHa_IcE ^ said...

hahha aku dah tau...nak heboh kat sema owang..wekk
aper kau pedulik..hahah
blah la wei...dating x ajak aku....wekk

^ MocHa_IcE ^ said...

alamak tercakap lak...