Sunday, April 21, 2013

Shaklee Independent Distributor Kuantan & Seluruh Malaysia

Hola readers!

Eh sejak-sejak dapat kunci rumah kemain lagi kau menghapdate blog ye minachi? Hehe.

Well people out there!!! Wahai pembaca blog Hazirah Barakbah sekalian, disini saya nak war-warkan yang saya adalah salah seorang SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR yang sah, dan berdaftar di bawah ID : 889425.



Saya bukan hanya menjual, tapi saya akan cuba consult anda, cuba selami masalah yang anda hadapi (macam pakar kaunseling sikit-sikit kan?) lepas tu baru saya cadangkan vitamin/supplement mana yang sesuai untuk anda.

Penghantaran bukan sahaja di Kuantan, tapi ke seluruh Malaysia. So kalau anda inginkan apa-apa produk Shaklee, boleh terus hubungi saya.

Personal FB : Sharifah Nur Hazirah Barakbah
FB Page : Vitamin For All
Email : shnurhazirah@gmail.com
Whatsapp : 019-5204941

Tata ^-^

No comments: