Thursday, April 28, 2011

Day one : 10 things about you


  1. No 1 in my family. Anak sulung, cucu sulung. Sampai rasa pelik kalau ada yang panggil 'adik'. Rasa kekok nak layan Kakak-kakak dan Abang-abang. 
  2. Nama penuh? Ada 7 patah perkataan. Al-Barakbah tiada dalam sijil lahir. Kalau ada? Jenuh laa bakal suami nak akad nanti.
  3. Anak Kedah. Aloq Staq, to be more specific. :)
  4. Dari darjah 1 sampai form 5, sekolah perempuan sahaja. Best waa cakap lu!
  5. Pernah pakai braces masa hujung-hujung form 4, form 5 dah bukak dah. Masa tu pakai braces is not a trend lagi. So kalau kau pakai, memang kau akan di-cop GIGI BESI. Yaa saya si GIGI BESI COMEL.
  6. Saya suka lelaki putih. Lelaki yang bersih. Lelaki yang kening tebal macam lalang. Lelaki tough (ini wajib!) hahaha.
  7. Saya minat KPOP, saya OKAY.
  8. Tak boleh hidup kalau tak dapat internet connection. And i can live without TV. TV takde menda pun kan. 
  9. Sekarang saya adalah pengguna setia BlackBerry. Tak dapat bayangkan kalau satu hari tak pegang BlackBerry tersayang tu. Aish. Tak tenang woo.
  10. Berat saya tak pernah capai 50 kg! sigh!! Underweight!

        3 comments:

        Cik Puan iLa said...

        pewitt..hehe

        Unknown said...

        singgah bace entry nie.. :)

        fareezyusoff said...

        macam best je main benda ni. hikhik! oknaktiru. okbai.