Tuesday, March 8, 2011

Maxi Dress

Assalamualaikum. Hai!!

Weekend yang HAPPY sesangat! Kenapa? Nanti lah kalau ada masa dan kerajinan, aku cerita. Buat masa sekarang, aku hanya terfikirkan Maxi Dress ini! Adui. Mahal lah, kalau murah, memang masa tu jugak aku rembat. RM89 okeh! Boleh dapat yang lagi murah patutnya. Sabar sajalah hati.

Kantoi buncit. Kesan tali pinggang okeh!
Tolong siapa-siapa jangan beli ehh maxi dress ni. Nanti aku menangis teresak-esak tengok ada kat badan orang lain. Tskkk. Dalam blogshop banyak je jual, tapiii kannnn, aku risau kalau beli nanti singkat macam mana? Dah pernah dah beli dulu, sekali singkat okeh! Rugi jer! Ahh sabar wahai hati ;)

Mencapub sekali sekala tayang gambar kekasih. Dua (2) bulan tak jumpa, dapat dating dua (2) hari jer sangat bahagia terasa. Senyum sampai ke telinga. Silap-silap lebih dari telinga terus. Apa merepek ni?

OK BAI!! ;)

1 comment:

Bro Framestone said...

singkat cam mne tue ek

selalu shooping kat blogshop ke...??