Thursday, November 4, 2010

Trip to Rembau

Salam. Haloha.

Punya lah lama nak buat entry ni. Payah nau nak upload gambar lah. Entah apa sakit blogger ni. At last, terupload jugak. Tahniah! Woh! :)

Buat apa p Rembau? Kenduri kahwin kawan masa diploma lah der. First time sampai Rembau. Jauh betul nak sampai pekan Rembau tu. Elok sampai je, perut memang tengah lapar, bersantap sakan lah. Nasi minyak sodappp.

Yanti & Sapic
Diorang ni coursemate masa diploma UTM KL dulu. First couple budak UTM yg kahwin agaknya. Ke tak eh? Lupa T_T

Selamat Pengantin Baru Yanti & Sapic. Moga kekal sepanjang hayat. Cepat-cepat dapat anak okeh! :)

Ex-UTM KL
Dah jadi macam reunion dah Sabtu lepas. Over nyahh.

Pasni kenduri sape pulak? Semua pakat tunang-kahwin. Aku 2 tahun lagi. Teheee @_@

Bai! Salam.

2 comments:

izhar said...

i miss my housemate.hehe

nabil_potter said...

eh, tu ak kenal budak2 tu..macam pernah nampak je..
next ak rasa ikram n pasangannya..
atau afiq dengan senior teknik ak..heheh