Tuesday, June 8, 2010

OST Lagenda Budak Setan

Kenapa OST Lagenda Budak Setan ni sangat menusuk jiwa haa? Atau aku ni makin jiwang? Sekali dengar terus ulang dengar banyak-banyak-banyak kali. Sekali dengar terus hati meronta-ronta nak tengok Lagenda Budak Setan. Mulanya malas nak tengok kat wayang, tunggu nak download saja. Tapi sekarang ini? Ohh tidak tidak, ADALAH HARUS PERGI TENGOK DI WAYANG JUGAKK!


12 comments:

wawan said...

p la tengok.. masuk lewat 10minit pun tak rugi.. hehehe

Hazirah al-Barakbah said...

wawan ;

starting tak syiok ehh?

wawan said...

ha'ah intro agak poyo.. tapi lepaih tu ok.. sountrack & sinematografi dia saya suka! =D

White Girl said...

Memang menusuk jiwa l0r :)

White Girl said...

Memang menusuk jiwa l0r :)

Fitrihadi.com said...

tak suka LBS sebab kat perlis takde wayang..huh nak mogok ar esok suruh buat wayang satu kekeke :p

Amirul said...

mmg best lagu nie...

Hazirah al-Barakbah said...

wawan ;

soundtrack semua masyukkk!

Hazirah al-Barakbah said...

White Girl ;;

haha sangattt!

Hazirah al-Barakbah said...

Fitrihadi.com ;

jitra mall kan dekat, p lah tengok sana :)

Hazirah al-Barakbah said...

Amirul ;

kan kan? :)

Fitrihadi.com said...

takde teman ar..tu yg malas nak gi tu..adess