Wednesday, September 23, 2009

#174 Eid Mubarak [ 4 Syawal 1430H ]

tanpa dirancang tanpa perancangan tuptup tikah call ;

tikah : weh chot ngan mael kat umah aku.satg nk p umah ang boleh dak?

aku : hoo?awat mael ada kat kedah??

tikah : chot bertunang laa smalam.tu yg mael mai tuh.

aku : hahhhh??? chot tunang dahhhh??? haa takpa laa mai la aku tak p mana pun. tp jgn terkejut ahh.dpn umah aku ni buat knurik kawen.ampa parking keta kat depan tu la..nk sampai roger dulu.


tunggu dan terus menunggu sampailah mereka.
hoo lama tak jumpa chot n mael sejak abes diploma.

see picture above,chot showing his engagement ring.
while mael showing his big fat body hahaha.maap mael.

both of them dh tak blajaq.
chot jd jurulatih PLKN kat Mersing.
mael plak keja kat Jabatan Pembangunan Wanita ke apentah.

weh budak2.mmg la ampa sampai diploma jaa.
tp kami tak hina pun la.
kwn tetap kwn okeh.
chot n mael kawen nnt jgn lupa jmput yee.




hmm syoknyee tunang. jom bertunang nak? (:

6 comments:

green said...

huu..da tunang da..
kawen cepat2..elak fitnah~

ChePah said...

haa kwn tu laa yg dh tunang..suka btol tgk dia dh tunang..kalo tak prangai nth pape..hehe

@--- Sueanne ----@ said...

best nye together2x ngn mber lama..hihi

ChePah said...

@--- Sueanne ----@ ; ohh mmg best sgt3 la kan..tingat sgala kenangan..hehr

izhar.izaidin said...

JOM TUNANG..MALASNYE LAA NAK TEKAN CAPS LOCK..HAHAHA..DOK BWAT SLIDE NI..BOSAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

ChePah said...

ceit tekan skali je bkn kena ssh pyh pun.ish awat laa jd lagu ni syg oii...bosan? sabau la yer..tugas perlu disiapkan..