Thursday, September 3, 2009

#161 Sesi Fotogerafee

| cari aku dimana |

jumpe ke tak?

smlm 1kelas naek ke DSI utk bergambaran.
konon utk alumni ke mendalah ape ntah.
aku ikutkan jer.suka aku berfotogerafi ni haa :)
yg di atas ni gambar las sem.
ape kes tiap2 sem bgambar pun aku tak paham.
lantak laa janji muka aku ade pehh gila glamer kau ChePah!

korg tgk la motto ntah hape2.
maap la yer sape yg pilih tuh mmg aku tak berkenan lsg di hati.

'senafas ; segerak ; seudara ; seiring ; sejalan'

duhh mmg tak sedap lsg mcm lagu irama 60an jer plak.
so kali nie aku dh bantah awal2 tanak ayat kuno2 gitu hik.


| joanne | jing wui | ChePah | josh | radha |

after snap utk formal.
tiba masa utk candid la pulak.
ni snap guna hp cabok jer la dulu.
mls pakai baju kurung so aku pakai jer kemeja merah angang gitu~

ok bye.

6 comments:

Zarpeno said...

nampak!yg tengah skali.comel macam unta punya tapak kaki.haha

izhar.izaidin said...

hahaha..tapak kaki unta??
kehkehkeh...ok2..awk comel

ChePah said...

zarpeno : kohajaq hang zarep..tapak kaki unta ang bg aku..takpa hang...

izhar : suka nmpk? hohh..

Zarpeno said...

wei tuan izhar.ada oghang maghah la..

me_yana said...

aku yang tu aku yang tu..! haha..

ChePah said...

zarpeno ; duit raya sbg ganti rugiii!!!

yana pura ; yee yangg aku nmpk koo jgn risau yeee