Wednesday, July 22, 2009

#123 Mmg Malang Berbau Belacan Bakar Haruummm~

sudah aku bilang di sore pagi mulakan apa2 perkara dengan bismillah.
yaa iyaa laah tanpa bismillah apa2 perkara jua tiada berkat.
ohh tu la kau chepah hangen 1 badan sejak2 smlm.
padan muka penyet kau hari ni!

tayar motor flat.
bkn kerna paku,bkn kerna tiada angin.
tp ianya rosak punah lingkop hancus ohh cukup rasanya aku gambarkan.

dgn seksinya + cunnya + ayunya + mantapnya + gagahnya
chepah hazy tepaksa menolak moto yg berat 4kali ganda berat badannya ohh
terseksa jiwa raga zahir dan batin sekalian tubuh badan yg terzat nih.
ditambah suasana mendung beserta hujan renyai2 air yg banyak membasahi tubuh kecilku.
aku sungguh rasa terhina hoohhh! ;[

elit syg kau la satu2nya harapan utk aku teruskan hidup yg serba kebosanan-kesunyian di skudai yg tiada pernah bercahaya bagi-ku.
jgn kau coba utk menduga perasaan aku utk kali kedua ketiga dan seterusnya!
aku tak sanggup terima lagik melaburkan duit yg byk pada dirimu!
cukup lah duit aku laburkan pada diriku saja tsk.

ohh umi sayang.
kan bagus kalo dpt sjibik keta.
tadak la kaki tgn anak mu ini dibakar keghairahan cahaya matahari yg degil+nakal.
menyentuh kulit anak mu yg amat suci ini.
hoo suci sgt dh kelam tgn n kaki akak ni umi..
waa tak sokaa nek motooo! sob.


9 comments:

[z@ck] said...

tarik moto dlm ujan sexy uuu...
hahaha

s.y.a.r.q said...

wahwah..ade muscle tak che pa?? :p

JIMMY ASMARA said...

Suruh umi LU beli 2 ek kete!

satu utk LU satu utk GUA!

setuju?

peace!

rohanimohamednoor said...

ingt syok ka keta..pkai byk det oh..bla nk mai..aku da dpt sv baru..hehe

ChePah said...

zack : mmg dh tersgt sexy..seb baek pakai baju 2 3 lapis n bkn baju cerah2..kalo tak wallahualam la...hehehe

syarq : muscle? ish nk kena cek la nmpknye nih..mcm takde je lg..hehehe

jimmy asmara : wah lu suka order2 je ke? boleh2..

nini : bila?tgu ah..bln ni guna det byk la plak..so kena seving2 sket..tahniah cayam! hahah..bek2 jgn gadoh ngan sv tu tau..

pah syerah said...

moto la jimat minyak..bkey selit menyelit.. pkai lah glove utk mengelakkan tgn anda burn.
roni sv tu apa?

ChePah said...

syerah : glove? ang slalu pakai glove ka? kaki aku pun burn oh sedey! sv superdupervisor

rohanimohamednoor said...

isk..tulus aih jwpn hazy itu..tp gla ganaz zi pkai glove nek moto..haha..

ChePah said...

tulus mulus..btw apa yg tulus roni? hahaha rawk ohh