Tuesday, June 30, 2009

#96 Warnanya Ijo Kulitnya Licin Badannya Panjang.Apakahhh?

kring kringgggg!!!!
pojan : weh syed! ada ulaq kat tingkap bilik kak hang!
syed : hoh sat aku tgk.

kelam kabut adik aku jerit soh kuaq dr bilik kata ada ulaq.
bongok aku pun lari cabut lah.
padahal bkn ulaq tu boleh masuk pun.
ada net ni haa..

apa lg bergegas la kua dr umah tgk dr luaq.
tak la besaq tp pjg jugak la.
ulaq daun ja pun..
tp tetap ulaq oke!
syed dh kacau2 ngan batang kayu tu ulaq tu pun jatuh la ke tanah.
tup tup ilang dr pandangan mata.
ulaq cabut p umah jiran sebelah la pulak.
haa sudah! (o_O)
yg terbongkok-bongkok hero aku,yg gabak besaq ni pojan-psgn gay adik aku.
hahahahahaa~
kat tgkap tu jiran aku.nmpk tak tgn dia terkapai2?
tak nmpk? tak lama la tuh..

baru kata kena ber-waspada smlm kan.
tgk ulaq pulak muncul.
mimpi aku dh jd mcm betul dh ni haa..

mimpi tak semestinya mainan tidur kan.
kdg2 mimpi tu adalah satu arahan atau nasihat pd diri kita.
ikut takpa tak ikut pun takpa.
yg penting still igt tuhan.
yaa aku tak patut bebel2 hal agama sbb aku ni insan yg jahil je.
hihi..tgk ulaq katun ni nomelll jer ye..

"hi saye dotdot.awak sape?jom kita kenal2 yok!"

18 comments:

peAnut said...

siyess!!
ular besOr mane pOn ak ttp tkut ok!
yaikkkssss!

ChePah said...

peanut :

hiks sungguhsungguh takut oh!

iedaLUVsham said...

TAKUTNYER ULARRR!!! EE..GELI 2..

ChePah said...

kak ieda ;

ha takut + geli + mendebarkan! hihi

Zarpeno said...

noh,stai ada pasangan gay siap.bahaya betoi..hehehek

ChePah said...

mcm hang gak la kan zarep kan?

pah syerah said...

ohh ulaq ijau comeyyy laa! ulaq lam mimpi yg ang patuk tuh pa!todia!

ChePah said...

todia taktau la syerah..huhu..takut aku..

rohanimohamednoor said...

tudia aih..xyh p tmn negara..hehehe

ChePah said...

faveret sungguh tmpt tu pada mulut serta jari jemari roni!

rohanimohamednoor said...

hehe..sebot salu..weh..rasanya sok aku lalu tg bendahara(td pon lalu..)

ChePah said...

hang lalu ja mai aa singgah baak karipap ka doyan ka oke gk

pah syerah said...

tu ar roni! bwak ar doyan manyak2 kat umah zizi leh aku join skali hik2 =)

Zarpeno said...

aku ada 6 org pasangan gay

pah syerah said...

gay yg membawa maksud gembira tidak mengapa ya! jgn lah gay yg membawa maksud *tut*

ChePah said...

aku ada psangan lesbo jugak zarep!

rohanimohamednoor said...

zi..aku kah pasangan ang itu?

ChePah said...

ya! ya!!!